نماینده مردم شوشتر در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ابتکار نان می پزد، مردم خوزستان خاک می خورند!

گیلانی گفت: جالب است که خانم ابتکار در کرمان نان پخت می کند و به نمایشگاه اینچنینی می رود، بهتر است به جای شوی تبلیغاتی و اینگونه کارها به مسائل اساسی مردم بپردازند.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۴۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شوری اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به پدیده گرد و غبار در استان خوزستان اظهار داشت: خانم ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست چندین سفر استانی کاملا بی اثر و کم اثر در این رابطه داشتند.

وی افزود: ایشان تعهد بسیار پایینی برای حل این مسئله دارند؛ ما با خانم ابتکار به صورت حضوری نیز صحبت هم کرده ایم اما بسیار ضعیف عمل می کنند درصورتی که راهکارهای بومی برای رفع این معضل وجود دارد؛ در تذکراتی که مجلس به رئیس سازمان محیط زیست داشته هیچ اراده جدی که بخواهد اقدام موثری را انجام دهد شاهد نبودیم.

این مقام مسئول منشا عمده گرد و غبار در خوزستان را در خود این استان دانست و ابراز داشت: متاسفانه در مجموعه استانداری خوزستان نیز جلسه جدی برای رفع این معضل و کاهش آن شاهد نبودیم. بخشی از منشا این پدیده نیز در خارج است که وزرات خارجه هم جلسه موثر و اقدام قوی در این خصوص نداشت.

گیلانی تصریح کرد: با شروع گرد و غبار در استان خوزستان وضعیت بسیار وحشتناک می شود، در این راستا مجمع نمایندگان خوزستان تذکرات لازم را داده اند و پیگیر هستند مسئولان مربوطه باید طرح هایی با قابلیت اجرایی شدن را ارائه دهند؛ به نظر می رسد مشاوران خانم ابتکار ایشان را درست راهنمایی نمی کنند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: جالب است که خانم ابتکار در کرمان نان پخت می کند و به نمایشگاه اینچنینی می رود، بهتر است به جای شوی تبلیغاتی و اینگونه کارها به مسائل اساسی مردم بپردازند این کارها مشکلات مردم را حل نمی کند.


ارسال نظرات