آیه الله معلمی:

ماهیت انقلاب اسلامی از استکبارستیزی شگل گرفت/ تداوم حفظ ولایتمداری دشمن را مایوس می کند

ولایت و امامت جزو الطاف و نعمات خداوندی است و ماهیت واقعی این نظام از استکبارستیزی و استقلال‌طلبی تشکیل شده و وظیفه اصلی روحانیون و علما ترویج اسلام و فرهنگ ناب محمدی در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۹۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز گذشته قائم‌شهر میزبان روحانیان شهرستان‌های بخش مرکزی مازندران بود، اظهار کرد: با حضور این علماء همایش بصیرت انقلابی برگزار و زوایای مختلف ولایت‌مداری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: ولایت و امامت جزو الطاف و نعمات خداوندی است و ماهیت واقعی این نظام از استکبارستیزی و استقلال‌طلبی تشکیل شده و وظیفه اصلی روحانیون و علما ترویج اسلام و فرهنگ ناب محمدی در جامعه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به سخنان آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران اشاره و تصریح کرد: وی در این همایش انقلاب اسلامی ایران را هدیه و نعمت خداوندی برشمرد که ملت باید با حفظ وحدت کلمه، انسجام، ولایت‌مداری، بصیرت و استکبارستیزی در راه شکر این نعمت بزرگ گام بردارند.

معلمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون اتحاد مردم و وجود رهبری اندیشمند و فرزانه است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم در راه ولایت گام بردارند و با ولایت‌مداری آرمان‌های انقلاب و امام راحل را حفظ کنند هیچ دشمنی توان رخنه به کشور را نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر قرار داریم باید اتفاقات این دهه دوباره بازخوانی و مرور شود تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل میعاد ببندیم چراکه امام خمینی(ره) کسی بود که اصل امامت و ولایت را در ایران بنا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها