مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مهریز خبر داد:

مهریزی ها با 350 برنامه به استقبال «جشن پیروزی انقلاب» می روند

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهریز از اجرای افزون بر 350 برنامه در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۴۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز ، روز پنجشنبه 7 بهمن ماه در جمع خبرنگاران مهریز تصریح کرد: ویژه برنامه های دهه فجر شهرستان مهریز از روز 12 بهمن تا 22 بهمن ماه در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز توسط مردم و با مشارکت آنها به نحو باشکوهی برگزار می شود.

حجت الاسلام حمید رضا عسکری اهم این برنامه ها را مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور منوّر شهدا، دیدار روحانیون با امام جمعه مهریز، برگزاری همایش مذهبی فرهنگی مدافعان حرم که امسال برای اولین بار برگزار می شود، 10 محل انس با قرآن کریم در 10 مسجد این شهرستان و حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ذکر کرد.

این مسئول اظهار داشت: کرسی های تلاوت کلام وحی با حضور قاریان و حافظان برتر شهرستان و استان در سطح مساجد ، مسابقات فرهنگی ورزشی ، نشست های بصیرتی و برپایی نمایشگاه های مختلف انجام می گیرد.

عسکری گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از حسینیه شهدای گمنام مهریز به طرف میعادگاه نمازجمعه این شهرستان همراه با اجرای برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی نیز با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار برگزار می شود.

این مسئول تأکید کرد: 18 کمیته مردمی با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی در شهر و مناطق روستایی مهریز کار برنامه ریزی و هماهنگی در انجام برنامه های دهه فجر را انجام می دهند.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن به غیر از سطح شهر در دهستان های حومه ، در قالب یک برنامه منظم و با مشارکت آحاد مردم ولایی و انقلابی این شهرستان نیز پیش بینی شده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهریز اظهار داشت: طرح های مختلف عمرانی و فرهنگی در طول دهه فجر در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد که بعد از جمع بندی متعاقباً اعلام می شود.

عسکری گفت: اوج مراسم دهه فجر همان روز 22 بهمن و راهپیمایی عظیم آن است که امسال به دلیل حوادث و تحولات مهم منطقه در جهان اسلام و توطئه های دشمنان باید با جدیت و با شکوه تر برگزار شود.

ارسال نظرات