همایش مسئولیت اجتماعی دستگاه های اقتصادی در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری از برگزاری همایش مسئولیت اجتماعی دستگاه های اقتصادی شهرستان ری در شهرک صنعتی شمس آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۱۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

سید محمد رحیم فاضلی نژاد با اعلام این خبر گفت: سازمان بهزیستی در راستای انجام وظایف و تعهدات خود مبنی بر مشارکت اثر بخش دستگاه های اجرایی مختلف در خصوص اجرای مسئولیت های اجتماعی، اقدام به برگزاری همایش مسئولیت اجتماعی دستگاه های اقتصادی شهرستان ری کرده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از مدیران کارخانجات تولیدی، مدیران و صنعتگرانی که در شهرستان ری فعالیت می کنند اعلام کرد و افزود: در این همایش از صنعتگران و مدیران فعال در حوزه خدمات اجتماعی تجلیل به عمل خواهد آمد.

فاضلی نژاد گفت: همایش مسئولیت اجتماعی دستگاه های اقتصادی شهرستان ری با   حضور 300 نفر از مدیران و مسئولان در حوزه های مختلف با مشارکت فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و شرکت پالایش نفت شهرستان ری و شهرداری منطقه 20 روز یکشنبه دهم بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 12 در محل سالن اجتماعات شهرک صنعتی شمس آباد واقع در بخش حسن آباد برگزار می شود.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری خاطر نشان کرد: این همایش با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستان و نیز صنعتگران شاغل در شهرک های صنعتی و اتحادیه اصناف شهرستان، کارشناسان، NGO ها، موسسات غیر دولتی و ... برگزار می شود.

 

ارسال نظرات