خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج

خبرگزاری بسیچ:تازه ترین خبرهای امروز از اقدامات و عملیات های امنیتی نیروی انتظامی غرب استان تهران،در رأستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان غرب استان تهران، مورخ8بهمن1395در خبرگزاری بسیج.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۸۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
در سه عمليات ويژه
 
فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی غرب استان تهران،از توقيف محموله 5 ميلياردي قاچاق در غرب استان تهران خبر داد

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز سرگرد شاهين ناصح،فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی غرب استان تهران،در اعلان این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در سه عمليات شبانه که توسط يگان امداد استان در غرب استان تهران انجام شد، ماموران سه دستگاه خودرو سنگين را در محورهاي "صفادشت شهرستان ملارد" و عوارضي "تهران – ساوه" به جهت بررسي، متوقف کردند.  

وي افزود: ماموران يگان امداد پس از متوقف کردن خودروها و در بازرسي از آنان موفق به کشف يک عدد اتاق خودرو سنگين، قوطي هاي رنگ و قطعات خودرو قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال شدند.  

فرمانده يگان امداد غرب استان تهران با اشاره به اينکه در اين رابطه سه دستگاه خودرو توقيف شد، گفت: متهمان در بازجوئي هاي تخصصي پليس جرم خود را قبول داشته که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
 
سرگرد "ناصح" در پايان گفت: نيروي انتظامي طبق قانون با جديت با قاچاقچيان و متخلفان برخورد خواهد كرد.
 
خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج 
 رئیس پلیس شهرستان رباط کریم از توقيف54دستگاه خودرو و موتور سيکلت متخلف در شهرستان رباط کریم خبر داد
 

به گزارش خبرگزاری بسیج:امروز سرهنگ عبداله زاده پاشاکي،رئیس پلیس شهرستان رباط کریم، در تشریح این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در راستاي افزايش احساس امنيت و پاسخگويي به مطالبات مردمي، مرحله ديگري از طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در 48 ساعت گذشته اجراء شد.  
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: :با اجراي اين طرح، برخورد با متخلفان راهنمايي و رانندگي نيز در دستور کار قرار گرفت که ماموران انتظامي در 48 ساعت گذشته 54 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف را توقيف و روانه پاركينگ کردند.

رئيس پليس شهرستان رباط کريم در پايان ضمن تأکيد بر همکاري و ارتباط مداوم مردم با پليس، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاري و موارد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
گفتني است رانندگان اين وسائل نقليه جهت سير مراحل قانوني به پليس راهور شهرستان رباط کريم معرفي شدند.

 
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف يك هزار و 500عدد انواع قرص غيرمجاز در شهرستان بهارستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری بسیج،امروز سرهنگ نورمحمدي،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان،درتشریح این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج،بیان داشت: در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر اينکه فردي در امر تهيه و توزيع داروي قاچاق فعاليت گسترده اي دارد، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي قرار گرفت.  

وي افزود: با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي، محل فعاليت متهم شناسايي و ماموران پليس امنيت عمومي پس از اخذ مجوز قضائي در عملياتي غافلگيرانه متهم را دستگير و اقدام به پلمپ واحد صنفي کردند.  

سرهنگ "نورمحمدي" با بيان اينكه ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهم، تعداد يك هزار و 500 عدد انواع قرص قاچاق غير مجاز را كشف كردند خاطر نشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهارستان در پايان گفت: پليس با کساني که سلامت شهروندان را به خطر مي اندازند با جديت طبق قانون برخورد خواهد کرد.
 
 خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج
 
 فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر با بيش از30 کيلوگرم ترياک در اسلامشهر خبر داد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروزسرهنگ ابراهيم حسن آبادی،در اعلان این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با بدست آوردن اطلاعاتي در خصوص فعاليت دو نفر قاچاقچي موادمخدر در شهرستان اسلامشهر، بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

اين مقام انتظامي تصريح کرد: با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي و شناسايي منزل متهمان، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با هماهنگي مقام قضايي، در عملياتي ويژه موفق به دستگيري دو نفر قاچاقچي مواد مخدر در شهرستان اسلامشهر شدند.  

سرهنگ "حسن آبادي" با اشاره به دستگيري قاچاقچيان گفت: در بازرسي از منزل متهمان،30 کيلو و 500 گرم ترياک و سه عدد ترازوي توزين کشف و دو دستگاه خودروي پژو آنان نيز توقيف شد.
 
گفتني است متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.  

فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر با قدرداني از تعامل مطلوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک،مراتب را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.
 خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج
 
 
 فرمانده یگان امداد غرب استان تهران ازکشف دستگاه قالب ساز قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال در  شهرستان رباط کريم خبرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،امروز سرگرد شاهين ناصح،فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی غرب استان تهران، در اعلان این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در اجراي طرح ايست و بازرسي ماموران يگان امداد استان در محور عوارضي "تهران-ساوه" به يک دستگاه کاميون مشکوک و جهت بررسي، خودرو را متوقف کردند.  

اين مقام انتظامي افزود: ماموران يگان امداد پس از متوقف کردن خودرو و در قسمت بار آن يک دستگاه قالب ساز قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال را کشف كردند.  

فرمانده يگان امداد غرب استان تهران با اشاره به اينکه در اين رابطه يک دستگاه خودرو توقيف شد گفت: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
 
سرگرد "ناصح" در پايان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110و 197، در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.
 
 خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج

فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی غرب استان تهران:

پوشاک ميلياردي قاچاق به مقصد نرسيد


به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز سرگرد شاهين ناصح،فرمانده یگان امداد غرب استان تهران،در اعلان این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران يگان امداد استان حين گشت زني در عوارضي"تهران-ساوه "به يک دستگاه خودرو کاميون مشکوک شده و جهت بررسي، خودرو را متوقف کردند. 

اين مقام انتظامي با بيان اينکه ماموران در بازرسي از خودروي توقيفي تعداد 240 کارتن پوشاک قاچاق را کشف كردند،افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکي در اين خصوص، متهم بلافاصله دستگير و جهت بررسي بيشتر به مقر انتظامي انتقال داده شد.
 
وي با اشاره به اينکه ارزش ريالي کالاي قاچاق کشف شده توسط کارشناسان يک ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد. 

سرگرد ناصح در پايان با بيان اينکه نيروي انتظامي طبق قانون با جديت با قاچاقچيان کالا و ارز برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست:تا در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک موضوع را با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد،در حاشیه مسابقات قرآن کریم خانواده های انتظامی:

انس با قرآن کريم زمينه ساز کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه است
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز سرهنگ "برزو همتي"درحاشيه برگزاري مسابقات قران كريم ويژه خانواده ها و كاركنان فرماندهي انتظامي شهرستان ملارد گفت: قرآن براي دقت و تدبير و فهم در آن نازل شده است و اگر در آيات آن انديشيده و تدبير شود، خير و برکت را در تمامي ابعاد زندگاني انسان آشکار خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامي ملارد به تشکيل يک جامعه سالم و امن پرداخت و گفت: تمسک به قرآن مي تواند خانواده را از خطرات و پرتگاه ها محفوظ بدارد و بهترين مأمن و پناهگاه براي همه قرآن است. 

وي با بيان اين مهم که، تمسک، همنشيني و گوش جان سپردن به نواي قرآن، افراد جامعه را از هر گونه خطا و آلودگي مصون خواهد داشت، انس عميق با قرآن کريم را زمينه ساز کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه دانست و گفت: بهره گيري از آموزه هاي قرآني و تببين و ترويج آداب و سنن اسلامي، راه را بر شکل گيري بسياري از ناهنجاري ها در جامعه بسته و فرهنگ اسلامي را در نهاد افراد غوطه ور خواهد کرد.
 
گفتني است، درپايان مراسم جوايزي به برگزيدگان قرآنی و به قيد قرعه هدايايي به شرکت کنندگان مسابقه قرآني از طرف فرمانده  انتظامی ملارد اهداء شد.
 


فرمانده انتظامی غرب استان،در جمع فرماندهان و معاونان ستادی مطرح کرد:

ارتقاء امنيت جامعه با مشارکت همه جانبه مردم با پليس ميسر است

 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروزسردار محسن خانچرلی،فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران،در جمع فرماندهان و روساي پليس هاي تخصصي و معاونان ستادي با اشاره به اينکه پيشگيري بهترين راهکار کاهش جرائم در جامعه است،گفت:جامعه امروز نياز به ارائه اطلاعات لازم در خصوص آسيب ها و راهكارهاي مربوط به آن دارد و پليس در جهت افزايش اين اطلاعات بايستي از تمام توان خود در جوامع هدف استفاده کند. 

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود:به هر اندازه همكاري و حساسيت مردم در رعايت توصيه هاي پليس مد نظر قرار گيرد، به همان ميزان، عرصه ارتكاب جرم بر مجرمان سخت تر خواهد شد. 

رئيس پليس غرب استان تهران تصريح کرد:رعايت هشدارهاي پليسي، تضمين سلامتي، آرامش و امنيت شهروندان است و از اين رو شهروندان با عمل به توصيه هاي پليسي مي توانند كمك شاياني در برقراري نظم و امنيت و آرامش پايدار در منطقه خود داشته باشند. 

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه ارتقاء امنيت جامعه با مشارکت همه جانبه مردم با پليس ميسر است، بيان داشت:در جوامعي كه مردم با پليس ارتباط و تعامل بيشتري دارند، مجرمان در تنگنا قرار داشته، آمار جرائم پايين تر و احساس امنيت در ميان مردم بيشتر است. 

سردار خانچرلی ادامه داد:پليس در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خود را از جنس مردم ، در کنار مردم و براي مردم مي داند و مردم سرمايه هاي اصلي پليس هستند . 

وي همچنين بررسي سريع، دقيق و هدفمند پيام هاي مردمي واصله به سامانه 197 در قالب انتقاد، پيشنهاد و تقدير را در افزايش اعتماد عمومي و جلب مشاركت مردمي اثرگذار دانست و افزود: دفتر نظارت همگاني پليس يك پل ارتباطي ويژه ميان مردم و مسئولان انتظامي است. 

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان، سامانه 197 را محور اعتماد دوسويه پليس و مردم بيان كرد و اظهار داشت: بهره مندي از پيشنهادات سازنده مردمي و بررسي انتظارات آنان از پليس مي تواند راهبردي موثر در توسعه امنيت و ارتقاي منزلت اجتماعي ناجا باشد.
 
ارسال نظرات