خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

رمز ماندگاری انقلاب همه بعدی بودن آن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه های شهری و بسیج خواهران این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمره بزرگترین و موفق ترین انقلاب های جهان قرار دارد، یکی از رموز ماندگاری آن را همه بعدی بودن انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۲۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد اظهار کرد: بیشتر انقلاب های دنیا تنها انقلابی تک بعدی هستند ولی انقلاب اسلامی تلفیقی از جمهوریت، اسلامیت، دین و سیاست است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نیز با توجه به ابعاد گسترده و حرکت ضد استعماری و ضد استبدادیش، هرگز مصون از تهدید نیست و اگر آسیب های پیش روی آن بررسی و رفع نشود، بالطبع ماندگاری آن به خطر خواهد افتاد.

حجت الاسلام امیرنژاد تلاش های متعدد دشمن برای نابودی انقلاب را از جمله دین ستیزی، اسلام ستیزی، شیعه هراسی، سپاه هراسی، بسیج هراسی و نفوذ یادآور شد و بیان کرد: نفوذ فکری و فرهنگی، فساد انگیزی، زهد گرایی یا تجدد گرایی افراطی، تهجر و مقدس نمایی، رواج سکولاریسم، کمرنگ سازی ارزش ها و تبدیل به ضد ارزش ها، تحریف ریشه های انقلاب و خط امام(ره) و از این قبیل تهدیدات، تهدیداتی هستند که ریشه در نفوذ دشمن دارند.

وی روشنگری های به موقع هبری را از جمله مهم ترین عوامل ماندگاری انقلاب دانست و اظهار داشت: تضعیف نقش و جایگاه ولایت فقیه و رهبری، و حذف مفهوم انقلاب و انقلابی گری بدترین نوع آسیب های سیاسی است که باید با هوشیاری کامل در مقابل آن ایستاد.

دوره یکروزه تربیت و تعالی ناحیه ای فرماندهان پایگاه ها و واحدهای مقاومت بسیج در سپاه میانه، آموزش و پرورش و شهرهای تابعه این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها