واکنش ترکی به مطرح شدن موضوعات بی ارتباط با ورزش در برنامه نود در گفتگو با«بسیج»:

صدا وسیما در برنامه های خود دچار افراط و تفریط شده است

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت:درست است که برخی برنامه ها مانند 90 را شرکت خصوصی می سازد و به آنتن فرستاده می شود اما در ازای آن پول می گیرند. شاهد افراط و تفریط در برخی برنامه های صدا و سیما هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۲۰۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات هر از چند گاه مجری برنامه نود در مورد مسائلی که هیچ ربطی به این برنامه فوتبالی ندارد بیان داشت: شاهد افراط و تفریط در برخی برنامه های صدا و سیما هستیم در اتفاقات اخیر هم مانند قطع برنامه ثریا این مسئله کاملا مشهود بود که جای انتقاد دارد.

این نماینده مجلس افزود: باید اذعان کنیم که نظارت صدا و سیما بر برخی از برنامه ها کافی و وافی نیست و این انتقاد به رسانه ملی وارد است.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم کنترل برنامه های صدا و سیما از سوی مسئولان مربوطه خاطر نشان کرد : باید نظارت و کنترل بیشتری بر برنامه های تلویزیون به ویژه برنامه های زنده شود تا شاهد این افسار گسیختگی ها نباشیم.

ترکی در خاتمه ابراز داشت: درست است که برخی برنامه ها مانند برنامه تخصصی ورزشی 90 را شرکت خصوصی می سازد و به آنتن فرستاده می شود اما آنها در ازای آن پول می گیرند و چون بیت المال است باید شئونات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی رعایت شود.


ارسال نظرات