خبرهای داغ:
یکی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

قلم زدن نسل جدید در حوزه دفاع مقدس مایه امیدواری است

یکی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی در آئین رونمایی از کتب دوران دفاع مقدس با اشاره به جوان بودن نویسنده دو کتاب مسافر سر آسیاب و آموزگار حماسه، اظهار امیدواری کرد که نسل جدیدی در حوزه دفاع مقدس قلم می زنند.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۰۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا قلی زاده با بیان اینکه مطالب زائدی در این کتاب ها نیست، خاطرنشان کرد: نثر این دو کتاب، روان، شیوا و خواندنی است.

وی با بیان اینکه کتاب آموزگار حماسه در مستندنگاری دفاع مقدس می تواند نمونه باشد، تصریح کرد: نویسنده این کتاب(نظمی)، مستند حرف زده و حتی در جاهایی که روایات متعددی از یک واقعه نقل شده، به رسم امانت داری، همه آن ها را نیز آورده است.

قلی زاده، پاورقی های کتاب ها را در حد ایده آل خواند و بیان داشت: در کتاب آموزگار حماسه با 25 راوی صحبت شده که مهمترین بخش این کتاب نیز مربوط به اسناد، نامه ها و تصاویر است که 60 صفحه از آن را به خود اختصاص داده است.

با برگزاری آئینی در خانه فرهنگ تبریز و با حضور جمع زیادی از نویسندگان و مسئولان استانی، از کتاب های مسافر سر آسیاب نوشته داود خدایی و آموزگار حماسه نوشته منوچهر نظمی-که به ترتیب به زندگی شهیدان نریمان همتی و پیرسمساری می پردازد-، رونمایی شد.

 

در پایان این آئین از خانواده شهیدان پیرسمساری و همتی و همچنین نویسندگان دو کتاب(مسافر سر آسیاب و آموزگار حماسه) تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها