برگزاری آئین تسلیت و تجلیل از خانواده پرستار دلسوز بافقی

با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج بافق و مسئول بنیاد شهید شهرستان آئین عرض تسلیت و تجلیل از خانواده مرحومه سمیه تفکری انجام شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۹۸۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق ، آئین تسلیت و تجلیل از خانواده مرحومه "سمیه تفکری" پرستار دلسوز بیمارستان ولی عصر (عج) بافق ، که با اهدای عضو خود حیات تازه ای به بیماران محتاج بخشید انجام شد.

در این آئین که با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج بافق و مسئول بنیاد شهید شهرستان برگزار شد از شهیدان این خانواده احمد و محمود تفکری ، مرتضی زینلی و شهید حسن کماندار نیز تجلیل شد.

"حجت الاسلام دهستانی" مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج بافق ، ضمن عرض تسلیت اظهار داشت: مقام این پرستار دلسوز مقام ارزنده و بزرگی بود ، این مقام منتسب به حضرت زینب (س) می باشد.

در ادامه دهسانی ایثار و گذشت این خانواده را ستودنی دانست و از ایشان تقدیر و تشکر کرد.

"دهقانزاده" مسئول بنیاد شهید شهرستان بافق با بیان خاطره ای از مسئولیت پذیری و دلسوزی این پرستار گفت: خانم تفکری با جان و دل به بیماران خدمت میکرد و غم از دست دادن ایشان مصیبت بزرگی بود.

"محمد رضا تفکری" پدر مرحومه سمیه تفکری در پایان گفت: دخترم با حس مسئولیت و رسیدگی به بیماران افتخار بزرگی برای ما بود و همانگونه که گفته شد غم از دست دادن دخترم بسیار سخت است.


ارسال نظرات