امام جمعه نهاوند:

اجرای طرح «محله پاک» پیشرفت نهاوند را به‌همراه دارد

امام جمعه نهاوند گفت: طرح «محله پاک» یک طرح خوب است که اگر در سطح شهرستان انجام شود ریشه اعتیاد برداشته شده و این باعث پیشرفت شهرستان نیز خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۱۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه افتتاح طرح «محله پاک» در نهاوند اظهار داشت: دشمن تصمیم گرفته است که نوجوانان و جوانان ما را به نابودی بکشاند و از راه‌های مختلف گام به این راه می گذارد.

وی با بیان اینکه گاهی از طریق سلاح و مهمات پا پیش گذاشت که جوانان این مرز و بوم با رهبری امام خمینی(ره ) جواب آنها را دادند، گفت: امروز دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است جلو آمده و قصد دارد با ماهواره و اینترنت و اعتیاد فرزندان مملکت ما را به نابودی رساند.

امام جمعه نهاوند ابراز داشت: وظیفه همه ما امروز این است که در مقابل این تهاجم فرهنگی بایستیم و اجازه ندهیم که دشمنان به اهداف خود برسند .

وی ادامه داد: طرح «محله پاک» یک طرح خوب است که اگر در سطح شهرستان انجام شود ریشه اعتیاد برداشته شده و هیچکدام از بیماران اعتقادی که وجود دارند بیکار نخواهند بود و این باعث پیشرفت شهرستان نیز خواهد شد.

* دو مقوله فرهنگ و بیکاری علت اصلی اعتیاد

فرماندار شهرستان نهاوند نیز درباره طرح کارشناسی شده «محله پاک» گفت: طرح محله پاک یکی از طرح‌هایی است که می تواند جدیدترین فتنه دشمن که همین اعتیاد است را نابود کند .

کریم حمیدوند ابراز داشت: مبارزه با مواد مخدر یکی از راه‌هایی است که در آن شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده و این نشان می‌دهد که دشمنان چگونه ورود کرده است و طرح «محله پاک» برای پاک‌سازی محله و مناطق آسیب‌پذیر شهرستان انجام می‌شود .

وی علت اصلی اعتیاد را دو مقوله فرهنگ و بیکاری دانست و گفت: فردی که دچار بیماری اعتیاد می شود هم خود و هم دیگر افراد خود را نابود می کند و این طرح باعث بهبود بیماران اعتیاد در مناطق آسیب‌پذیر شهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات