خبرهای داغ:

آیین یادبود شهدا و تجلیل از آتش نشانان در مراغه برگزار شد

آیین یادبود شهدای آتش نشان در حادثه اخیر مجتمع پلاسکوی تهران با حضور جمعی از مسئولان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم مراغه برگزار و از آتش نشان این شهرستان نیز تجلیل شد .
کد خبر: ۸۸۱۱۷۲۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شهردار مراغه در این آیین با اشاره به لزوم گرامیداشت تلاش های آتش نشانان در حفاظت از جان و اموال مردم، گفت: مجاهدت های این قشر تلاشگر، نمونه بارزی از احساس مسئولیت، خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به آحاد مردم جامعه است.
محمدرضا احمدی افزود: ارج نهادن به این تلاش ها توسط مردم و مسئولان، کمتر می تواند گوشه ای خدمات این کادر اداری خدوم و زحمت کش را جبران کند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به تجهیز ایستگاه های آتش نشانی شهری، ادامه داد: ایجاد امکانات و تجهیزات لازم برای این امر در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مراغه قرار دارد.
احمدی اظهار داشت: توسعه و تقویت ایستگاه های آتش نشانی در نقاط مختلف شهر برای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر در مواقع ضروری از اولویت های کاری مجموعه مدیریت شهری مراغه است.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه نیز در این آیین، گفت: در راستای ایجاد امکانات ایمنی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه، نصب شیرهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر با موافقت شرکت اب و فاضلاب این شهرستان به زودی آغاز می شود.
جواد پنداشته خاطرنشان کرد: راه اندازی گروه های سیار پیشگیری از حوادث با هدف بازدید از مراکز و مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی در راستای ایجاد آگاهی های لازم برای پیشگیری از هرگونه حوادث به ویژه آتش سوزی در این نقاط توسط این سازمان اجرا می شود.
وی ادامه داد: برگزاری دوره های ایمنی برای اصناف و ادارات توسط کارشناسان آتش نشانی مراغه از اقدامات این سازمان برای فرهنگ سازی و پیشگیری از حوادث در این شهرستان است.
در این آیین با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری مراغه با اهدای گل از زحمات و تلاش های کادر اداری زحمت کش آتش نشانی این شهرستان تجلیل شد.
مسئولان شهری، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم مراغه نیز با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی مراغه با اهدای گل و نثار فاتحه به شهدای آتش نشان در حادثه اخیر تهران ادای احترام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها