رئیس سازمان بسیج مداحان در گفت و گو با «بسیج»:

بسیج از برکات انقلاب اسلامی است

فراهانی با بیان اینکه سپاه و بسیج از برکات انقلاب اسلامی هستند،گفت: این نهادهای انقلابی از ابتدا در کنار نظام و انقلاب بودند و تا آخرین توان خود، در برابر هجوم دشمن ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۹۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
محمد فراهانی رئیس سازمان بسیج مداحان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه قدرت سپاه و بسیج در مقابل فشارهای ابرقدرت‎ها، اثر بازدارندگی دارد گفت: دشمنان به دلیل ناکامی در برابر قدرت سپاه و بسیج، به این نهادهای انقلابی هجمه وارد می‎کنند اما باید بدانند که این نهادها به دلیل مردمی بودنشان، آسیب پذیرنیستند.
 
وی ادامه داد: ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون شاهد حملات و هجمه‎های سنگین جریانات خارجی و عوامل داخلی علیه ارگان‎هایی که از دل انقلاب جوشیدند هستیم و شاهدیم که سپاه و بسیج مورد هجوم جریانات خارجی و حتی برخی عوامل داخلی قرار گرفته اند و این موضوع نشان دهنده اثرگذاری این نهادها در ایجاد امنیت کشور و همچنین ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.
 
فراهانی با تاکید بر اینکه اگر دشمن به سپاه و بسیچ می‌تازد از سر درماندگی آنهاست، خاطر نشان کرد: دشمنان صیانت امروز نظام و امت را در وجود نیروهای قدرتمند و الهی بسیج، سپاه و ارتش دیده‌اند و تمام تلاش خود را برای نابود کردن وجه این نهادهای انقلابی انجام می دهند و تا به امروز ناکام مانده اند و  این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
 
وی در پایان گفت: سپاه  وبسیج جزو برکات انقلاب اسلامی هستند که از ابتدا در کنار نظام و انقلاب بودند و تا آخرین توان خود، در برابر هجوم دشمن ایستادگی خواهند کرد.
ارسال نظرات