نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

نقش بصیرت افزایی "بسیج" در رخدادهای سیاسی

فیاضی عنوان کرد: بسیج در موضوع رخدادها و وقایع سیاسی مانند انتخابات و صحنه‎های دیگری که حضور مردمی را می‎طلبد، خارج از جناح‎بندی سیاسی حرف اول را می‎زند و نقش ایجابی و هدایتگر را برای مردم ایفا می‎کند.
کد خبر: ۸۸۱۱۳۹۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور و آمادگی بسیج در تمام صحنه‎های انقلاب اسلامی عنوان کرد: هرکجا که جمهوری اسلامی در معرض خطر قرار می‎گیرد اولین مدافع آن بسیج است و اولین کسانی که جان خودشان را برای نظام فدا می‎کنند نیروهای بسیجی هستند و در این زمینه هیچ‎گاه کوتاه نیامده و یا مصالحه و سازش نکرده اند، به تعبیری بسیج نیروی مردمی غیرسازشکار برای مقابله با هر نوع بحران‎های سیاسی و اجتماعی است.

فیاضی در ادامه این مطلب با بیان اینکه بسیج تاکنون کارنامه بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته گفت: بسیج با بصیرت خود که عامل اصلی حضور او در صحنه است حضوری چشمگیر در همه عرصه‎ها داشته است.

وی افزود: بسیج در مواجهه با فتنه و حوادثی که موجب اخلال در سیستم سیاسی نظام جمهوری اسلامی بوده نقش اول را ایفا کرده و بیش از هر چیزی بصیرت و آگاهی بسیج در ورود به موقع و به هنگام درعرصه‎های سیاسی مهمترین مزیت این نهاد بسیار بزرگ مردمی است.

نماینده سابق مجلس در خاتمه تاکید کرد: همچنان‎که بسیج در موضوع رخدادها و وقایع سیاسی مانند انتخابات و صحنه‎های دیگری که حضور مردمی را می‎طلبد، خارج از جناح‎بندی سیاسی حرف اول را می‎زند و نقش ایجابی و هدایتگر و راهنما را برای مردم ایفا می‎کند و به جامعه هشدار می‎دهد از اینکه در دام انحرافات سیاسی نیفتند که این مسئله از رسالت‎های اصلی بسیج است.
ارسال نظرات