مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

افتتاح 78 پروژه گاز رسانی با اعتبار 36 میلیاردتومان در استان زنجان

همزمان با دهه فجر 78 پروژه گاز رسانی با اعتبار 36 میلیاردتومان در استان زنجان افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۲۱۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر؛ افتتاح 78 پروژه گاز رسانی دراستان زنجان با اعتبار 36 میلیارد تومان؛ آغاز می شود.

عسگریان با اشاره به اینکه در این دهه شاهد افتتاح طرح های گازرسانی به 23 روستا و عملیات اجرایی 4 روستای استان خواهیم بود افزود: برای این طرح ها بیش از 25میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

وی اظهار داشت: با افتتاح پروژه های شرکت گاز استان زنجان در ایام دهه فجر، 4 روستای شهرستان خدابنده، 9 روستای شهرستان ماهنشان، 5 روستای شهرستان زنجان و 5 روستای شهرستان طارم به شبکه گاز متصل و همچنین عملیات اجرایی 4 روستای دیگر شهرستان خدابنده نیز آغاز می شود.

عسگریان خاطر نشان کرد: با افتتاح طرح های گاز رسانی روستایی؛ هزار و 956خانوار روستایی؛ از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه، میزان شبکه توزیع و انتقال گاز در دهه فجر 118 کیلومتر عنوان کرد و افزود: میزان شبکه توزیع و انتقال گاز تاکنون در استان به 5 هزار و 356 کیلومتر رسیده است.

همچنین از افتتاح 47 صنایع عمده و 3 مجتمع مسکونی در استان خبر داد و ابراز داشت: اعتبار گاز رسانی به پروژه های مذکور 11میلیارد تومان برآورد شده است.

گفتنی است در حال حاضر با بهره مندی 20 شهر از 21 شهر استان و 377 روستا از 909 روستاهای دارای سکنه استان؛ 99/4درصد جمعیت شهری و 65/6درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، که در مجموع در صد برخورداری خانوار شهری و روستایی 87/1 درصد است.

ارسال نظرات