خبرهای داغ:

ادای احترام مسئولان و بسیجیان بوکان به شهداى آتش نشان حادثه پلاسکو

فرمانده سپاه بوکان، امام جمعه، شهردار و جمع کثیری از بسیجیان شهرستان با حضور در ایستگاه یکم آتش نشانی بوکان به آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۸۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان، امام جمعه، شهردار و جمع کثیری از بسیجیان شهرستان با حضور در ایستگاه یکم آتش نشانی بوکان به آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.

امام جمعه بوکان در این آئین با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه ساختمان پلاسکو اظهار کرد: ایثار و فداکاری که آتشنشانان در این حادثه انجام دادند نشان از عظمت دینی و ملی آنان بود.

ماموستا خلیفه زاده افزود: بی گمان این آتش نشانان فداکار برای نجات مردم جان باختند که عمل آنان اجر شهدا را دارند و نزد خداوند شهید محسوب میشوند و ملت ما به روح چنین شهدایی درود و سلام می‌فرستند.

وی ادامه داد: اقدام آتش نشانان که با خطر انداختن جان خود باعث نجات جان دیگر هموطنانشان از مرگ شدند نشان از وجود وحدت و همبستگی در جامعه و کشور است.

در ادامه شهردار بوکان نیز ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان تهرانی در پی حادثه مجتمع پلاسکو تهران عنوان کرد: آتش نشانی از مشاغل پرخطر و حساس است که خدمات آنان جامعه را ایمن و آرامش مردم را تامین می کند.

سعدی رادمنش ادامه داد: این حرفه با توجه به سختی و دشواری هایی که در حفظ جان و اموال مردم دارد یکی از شریف ترین مشاغل است که باید مورد توجه قرار گیرد وعلاوه بر تجلیل از این نیروها در افزایش توان و دانش آنها نیز گام برداشت.

وی افزود: این حادثه هشداری برای همگان است تا مسئولان و مردم توجه جدی به ایمنسازی و استحکام در ساختمانها و حتی منازل مسکونی و مکانهای عمومی داشته باشند، زیرا سهلانگاری در این بخش به قیمت جان انسانها تمام میشود.

رادمنش در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه بوکان جناب سرهنگ مظاهری به خاطر برگزاری این مراسم و گرامی داشت یاد شهدای آتش نشان عنوان کرد: این فرمانده توانمند و مقتدر همیشه حامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی و اقدامات خیر خواهانه در سطح شهرستان بوکان بوده است.

در این مراسم که در جهت ارج نهادن به زحمات آتش نشانان جان نثار حادثه روز گذشته پلاسکو تشکیل شده بود، با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهیدان فداکار و والامقام به پایان رسید.

ارسال نظرات