واکنش نماینده مردم دزفول به اظهارات اخیر رئیس جمهور در گفت‌وگو با «بسیج»:

قطعا برجام برای آمریکا خوب است

پاپی زاده گفت: این جز واضحات و بدیهیات است که برجام آنقدر برای امریکا خوب است که مدافعین برجام در امریکا از مدافعین برجام در ایران بیشتر است.
کد خبر: ۸۸۱۰۵۴۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
عباس پاپی زاده بالنگان نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه برجام برای امریکا خوب است اما ترامپ آن را نمی‌‎فهمد تصریح کرد: این جزء واضحات و بدیهیات است که برجام آنقدر برای امریکا خوب است که مدافعین برجام در امریکا از مدافعین برجام در ایران بیشتر است و همانطوری که اوباما و جان کری گفتند آنها به یک دستاورد بسیار بزرگی برای امریکا در برجام دست پیدا کردند که در خارج از برجام نمی‎توانستند به آن دست پیدا کنند.

پاپی زاده در ادامه مطرح کرد: اگر هم بپذیریم که بحثی که مذاکره کنندگان مطرح می‎کنند باید برد_برد باشد، تا الان نتوانستیم حداقل برد را در برجام به نفع ایران ببینیم و هنوز متوجه این برد نشده‎ایم.

نماینده مردم دزفول در توضیح این مطلب اظهار داشت: اثر رفع تحریم‎ها را در اقتصاد خود مشاهده نمی‎کنیم و بانک‎های ما هنوز در تحریم به سر می‎برند و کوچکترین مراودات بانکی ما برای یک سرمایه گذاری کوچک دچار مشکل است و به تعبیری برجام آنطوری که باید و شاید دستاوردی نداشته است.
ارسال نظرات