امام جمعه اشکذر:

کمک به جبهه مقاومت کمک به امنیت و اقتدار کشور است

حجت الاسلام طالبیان گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس به رزمندگان حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل کمک می کردیم امروز هم وظیفه داریم تا به مدافعان حرم که در کشور سوریه و عراق در حال مقابله با جبهه استکبار هستند کمک کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۶۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر با اشاره به فرائضی از نهج البلاغه امیر المومنین گفت: حقیقت استغفار از منظر امیرالمومنین زمانی پذیرفته می شود که انسان از گناه گذشته خود پشیمان شده باشد، مصمم باشد که بر گناه گذشته خود برنگردد ،حق خداوند را که همان نماز و روز باشد ادا نماید و حقوق مردم را که در ذمه خود دارد ادا نماید.
حجت الاسلام طالبیان با بیان اینکه ماه بهمن در تاریخ انقلاب سرنوشت ساز بوده است اظهار داشت: در روز ۱۲ این ماه حضرت امام خمینی به کشور وارد شد و در روز ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام بزرگوار و پشتیبانی ملت پیروز و رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم شکست.
امام جمعه اشکذر ادامه داد: در پرتو یاد خدا و توسل به اهل بیت و تبعیت از مرجعیت زمان خود و رهبری امام خمینی(ره) در کنار وحدت،یکپارچکی و صبر و استقامت ملت بود که باعث شد تا ما بتوانیم مزدوران استکبار جهانی را که سالیان زیاد اموال این کشور را به غارت بردند از کشور بیرون کنیم .
وی خاطر نشان کرد: اگر خواهان استمرار و بقای این انقلاب که برای رسیدن به آن خون های زیادی ریخته شده است هستیم باید به همان عواملی که در بهمن ۵۷ عامل پیروزی ما شد یعنی وحدت، یکپارچگی و صبر و استقامت در میدان نبرد با دشمن توجه داشته باشیم تا بتوانیم این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل نماییم.
خطیب نماز جمعه اشکذر به بیان تحولات سالیان اخیر کشور های اسلامی منطقه پرداخت و تصریح کرد: حقیقت این تحولات و جنگ در واقع جمهوری اسلامی ایران است و رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانشان از این جهت عراق و سوریه را برای تشکیل دولت اسلامی شام و عراق انتخاب کردند که این دو کشور نزد شیعیان به دلیل وجود عتبات عالیات از محبوبیت خاصی برخوردار است.
حجت الاسلام طالبیان شکست کشورهای اسلامی منطقه نظیر سوریه و عراق در مواجهه با داعش و تشکیل دولت اسلامی غاصب شام و عراق را زنگ خطری برای کشور ما برشمرد و گفت: امروز در منطقه درگیر یک جنگ فیزیکی و نظامی هستیم که باید هوشیارانه عمل کنیم والا باعث می شو د تا ما با یک دولتی هم مرز شویم که به مراتب از اسرائیل خبیثت تر و مزدور تر است.
امام جمعه اشکذر در پایان صحبت های خود کمک به جبهه مقاومت را کمک به امنیت و اقتدار کشور دانست و افزود: همان طور که در دوران دفاع مقدس به رزمندگان حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل کمک می کردیم امروز هم وظیفه داریم تا به مدافعان حرم که در کشور سوریه و عراق در حال مقابله با جبهه استکبار هستند کمک کنیم و در شهرستان ما هم ستاد مردمی حمایت از مدافعان حرم کمک های نقدی و غیر نقدی مردم را در کمیته امداد امام خمینی ،هلال احمر و پایگاههای بسیج جمع آوری می نماید.

ارسال نظرات