در راستای اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعی صورت گرفت:

دستگيري 42 نفر معتاد متجاهر توسط پلیس شهرستان رباط کريم

فرمانده نیروی انتظامی رباط کریم،از دستگیری42نفر معتاد در شهرستان رباط کریم در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۰۴۰۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج:سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم،در مورد تشریح این خبر عنوان داشت:طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در راستاي مبارزه قاطع با پديده شوم اعتياد توسط مأموران کلانتري 15منجيل آباد در شهرستان رباط کريم اجرا شد.

 

وي افزود: مأموران پليس با اجراي اين طرح در چند عمليات انجام شده تعداد 42 نفر معتاد متجاهر و تعداد 4 نفر فروشنده و توزيع کننده مواد مخدر را دستگير و پس از تشکيل پرونده،جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي دادند. 

 

پاشاکی تصريح کرد:در اجراي اين طرح، مأموران موفق به کشف مقاديري مواد مخدر و روان گردان شده و در اين خصوص تعداد شش دستگاه خودرو و موتورسيکلت که در امر توزيع موادمخدر استفاده مي شدند را توقيف کردند. 

 

رئيس پليس شهرستان رباط کريم در پايان از شهروندان خواست: درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاري و موارد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ارسال نظرات