سید محمد موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری:

هنرمندان شهرستان ری بیمه می شوند

خبرگزاری بسیج: «نوا آیین موسیقی ری» با یک دقیقه سکوت به نشانه همدردی با حادثه دیدگان آتش سوزی ساختمان پلاسکو با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان موسیقی در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۵۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

 سید محمد موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این برنامه   از بیمه هنرمندان و ارائه تسهیلات به این قشر خبر داد و گفت: دکتر جمالی پور، فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این زمینه حمایت و همکاری مادی و معنوی با اداره ارشاد شهرستان را دارد و از انجمن های هنری شهرستان ری حمایت خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به اجرای برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و هنری در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی، خاطرنشان کرد: برای فعال شدن برنامه ها در سطح شهرستان، از شهرداری، بخشداری و شورای شهرستان می خواهیم در جهت حمایت از هنرمندان، فضای لازم را در اختیار ما قرار بدهند تا روند کارها به نحو مطلوب تری پیش برود.

وی تصریح کرد: به منظور استعداد یابی و پرورش هنرمندان، اگر شهروندان دانش آموز مستعدی را می شناسند، معرفی کنند تا نسبت به پرورش استعداد و توانایی های او اقدام شود.

موسوی همچنین از برگزاری جشنواره آواها و نواهای انقلابی در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره بستر لازم برای معرفی هنرمندان موسیقی برای حضور در جشنواره های استانی و کشوری را فراهم می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در بخش دیگری از سخنان خود، با قدردانی از علیرضا قدیری، مسئول انجمن موسیقی این شهرستان، اظهار داشت: قدیری خدمات خوبی در حوزه موسیقی و جذب جوانان به سمت هنر انجام داده و برنامه های خاص زیادی ویژه مددجویان و بیمارانی که از لحاظ روانی دچار مشکل هستند با هزینه شخصی خود، برگزار کرده است.   

گفتنی است: این برنامه هنری به همت انجمن موسیقی ری و آموزشگاه موسیقی نیک اندیشان فرهنگ آفرین (نافا) برپا شد و علیرضا قدیری، مسئول انجمن موسیقی این شهرستان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این حوزه را ارائه کرد و در ادامه، موسیقی ایرانی توسط گروه هنرجویی آوای ری به سرپرستی علیرضا مهرابی، اجرای دونوازی ویولن و اجرای تک نوازی سنتور نیز از دیگر برنامه های «نوا آیین موسیقی ری» بود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار