فرمانده سپاه بیجار خبر داد

اجرای 27 عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در بیجار

فرمانده سپاه بیجار از اجرای 27 عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در 270 نقطه توسط بسیج سپاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۰۰۸۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر که با حضور فرماندهان حوزه ها و مدیران اقشار و کانون ها در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ،اظهار داشت: عنایت خداوند،حضور مردم و رهبری پیامبر گونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مثلث اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بهمن 57 در  برابر استکبار جهانی شد.

 

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر زمان بزرگداشت و تکریم انقلاب اسلامی ایران است،افزود:وفاداری ملت ایران با حضور پر شور در تمامی عرصه ها بعد از گذشت 38 سال از عمر انقلاب برای دوستان و دشمنان نظام ثابت شده است.

 

فرمانده سپاه بیجار گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 38 سال عمر با برکت انقلاب از هر ترفندی برای براندازی نظام استفاده کردند و هر بار نیز با هوشیاری و بصیرت رهبری و مردم ناکام شده اند.

 

عسکری تصریح کرد: دشمنان ما در مذاکرات ایران را بعنوان قدرت جهانی پذیرفتند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بعنوان قدرت تاثیر گذار قبول کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه قطار انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت به جلو است ،اظهار داشت: تعلل در اقدام موجب عقب ماندن از قطر انقلاب می شود.

 

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان داشت: صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان از مهمترین دستاوردهای نظام است که نمونه آن در کشورهای مانند بحرین،سوریه ،لبنان و دیگر کشورهای جهان مشخص است.

 

عسکری با تاکید بر اینکه فاصله انداختن بین مردم و انقلاب از اهداف اصلی دشمنان نظام است،بیان داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم است.

 

وی خاطر نشان کرد: تبدیل تهدیدها به فرصت و استفاده بهینه از آن از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

 

فرمانده سپاه بیجار در ادامه سخنان خود از اجرای 27 عنوان برنامه در 270 نقطه همزمان با دهه فجر در بیجار خبر داد.

 

وی عنوان کرد: برگزاری یادوراه شهدا،دیدار با خانواده معظم شهداء،جمع آوری اسناد دفاع مقدس و تدوین کتاب شهدا،همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات،مسابقه های بومی ،محلی ،نشست روشنگری ،کارگاه پیشگیری از اعتیاد،محفل قرآنی ،اعزام اکیپ پزشکی و اجرای مسابقات فرهنگی هنری از مهمترین برنامه های ایام الله دهه فجر توسط بسیج در بیجار است.

 

عسکری در پایان بر حضور گسترده مردم در تاکید کرد و یادآور شد: مشارکت مردم در برگزاري جشن هاي انقلاب اسلامي و يوم الله 22 بهمن بيانگر وفاداري مردم به نظام ولائي جمهوري اسلامي است.

ارسال نظرات