مدیر قرآن وعترت سپاه:

بهره گیری از ظرفیت ها لازمه تحقق فرهنگ قرآنی است

مدیران قرآنی سپاه می توانند از ظرفیت های موجود نهاد ها و دستگاههای مرتبط همچون؛ سازمان های اوقاف، تبلیغات، فرهنگ و ارشاد اسلامی با راه اندازی هیئات اندیشه ورزی و بکار گیری نخبه گان قرآنی بهره بگیرند.
کد خبر: ۸۸۰۹۰۸۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر قرآن و عترت نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج با خوب ارزیابی کردن عملکرد مدیریت قرآن و عترت سپاه کربلا  آنرا حاصل توجه به مولفه های متعددی چون اجرای دستورات و ابلاغیه ها، بهره گیری از روش های عمل شده و کاربدی کردن ابتکارات  و خلاقیت در سطح رده ها دانست.
 سرهنگ پاسدار کیانوش امانی از انتظار سپاه نسبت به اجرای فرهنگ قرآنی در جامعه سخن به میان آورد و افزود: به منظور تحقق بهتر عمل به فرهنگ قرآن، نماز و عترت،  مدیران قرآنی سپاه می توانند از ظرفیت های موجود نهاد ها و دستگاههای مرتبط همچون؛ سازمان های اوقاف، تبلیغات و فرهنگ و ارشاد اسلامی  با راه اندازی هیئات اندیشه ورزی و بکار گیری نخبه گان قرآنی بهره بگیرند.
وی یادآور شد: توجه و عمل به منویات ولی امرمسلمین، در حوزه  اجرای دقیق برنامه های قرآنی ضمن اجرای ماموریت، موجب  تعالی بخشی نیروهای سپاه شده که این امر ادامه راه انقلاب اسلامی را با تقویت اخلاق قرآنی، ادب قرآنی و رفتار قرآنی هموارتر کرده و تعمیق معنویت پاسداران را محقق می سازد.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها