حجت الاسلام رسایی:

فتنه پیش رو بَزَک کردن استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین رساییبا اشاره به اینکه ما الان هم با فتنه درگیر هستیم گفت: فتنه پیش رو بَزَک کردن استکبار است.
کد خبر: ۸۸۰۸۶۷۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی در جمع ناظران شورای نگهبان شهرستانهای اردکان و میبد به بیان نقش شورای نگهبان در حراست از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: شما نگهبانان نظام اسلامی برای دفاع از مبانی و ارزشهای انقلاب اسلامی محسوب می شوید.

وی افزود: لازمه پذیرفتن چنین مسئولیتی این است که به تحلیل های مستحکم در مباحث سیاسی و اعتقادی مسلح باشید تا شبهات نه تنها بر روی شما تأثیر نگذارد بلکه هریک از ناظران به محافظان انقلاب اسلامی در برابر شبهاتی که جریان باطل ایجاد می کند تبدیل شوند.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی از آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان به عنوان عمار انقلاب و یکی از ارکان مهم حفاظت از مبانی انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا در اردیبهشت سال آینده گفت: این انتخابات هم در نوع خود دارای اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمینرسایی اظهار داشت: هرچه انقلاب اسلامی بزرگتر می شود تأثیرگذاری آن هم بیشتر می شود و این نشان دهنده سلامت انقلاب و حرکت در مسیر صحیح است.

وی گفت: آزمون و امتحان ها باعث پختگی کشور و بالا رفتن سطح تحلیل مردم شده است و ما باید بصیرت افزایی کنیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به فتنه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: ما الان هم با فتنه درگیر هستیم و فتنه پیش رو بَزَک کردن استکبار است.

وی گفت: فتنه موقعی درست می شود که یک عنصر داخلی شبهه ایجاد کند و در لباس دوست حرف شمن را تکرار کند و کاری انجام بدهد که دشمن می خواهد.


ارسال نظرات