مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با «بسیج»:

تلاش برای فرهنگ جهاد در راه خداست

کامرانی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود می فرمایند که هر کسی در راه فرهنگ کشته شود شهید است پس این نشان می دهد که واقعا ارزش کارهای فرهنگی مثل جهاد در راه خدا می ماند.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۵۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت فرهنگ و صف آرایی فرهنگی در مقابل دشمن گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر بحث فرهنگ تاکید کرده اند و اهمیت فرهنگ واقعا مانند جهاد در راه خداست.

کامرانی افزود: به همین خاطر ایشان در بیانات خود می فرمایند که هر کسی در راه فرهنگ کشته شود شهید است پس این نشان می دهد که واقعا ارزش کارهای فرهنگی مثل جهاد در راه خدا می ماند چرا که اثرات فرهنگ بسیار زیاد و ماندنی است فرهنگ بر روی عقاید مردم، اقتصاد، مسائل اجتماعی و سیاسی اثر گذار است و همه اینها برگرفته از مسائل فرهنگی است.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان اظهار داشت: دشمن به خوبی این قضیه را فهمیده و جوانان را هدف قرار داده است و تلاش می کند تا ما نسبت به فرهنگ اسلامی جامعه خودمان بیگانه باشیم. از طرف دیگر هم ماموریت های اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها، جراید، مطبوعات، حوزه های فرهنگی که در کشور کار می کنند رسالتشان سنگین تر می شود و باید با شدت بیشتری این مسائل را دنبال کنند و اجازه ندهند که از بیرون از کشور نسخه های فرهنگی را برای ما بپیچند و ما اینجا مجریان این نسخه ها باشیم.

کامرانی تصریح کرد: این هوشیاری رهبر ما را می رساند و با نزدیک شدن به مسائل انتخابات آنها فعالیت های ضد فرهنگی خود را بیشتر می کنند می خواهند کاری کنند که مردم سر صندوق های رای نیایند و ما باید با این مسائل بیشتر آشنا شویم و تاکید موکد رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل فرهنگی حساسیت موضوع را برای ما روشن می کند.

ارسال نظرات