تعهد 450 میلیارد ریال در جشنواره خیرین مدرسه ساز

در3جشنواره در کهگیلویه و بویراحمد خیرین مدرسه ساز بیش از450میلیارد ریال تعهد کردند.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۶۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:درجشنواره های 3سال اخیر  خیرین مدرسه ساز بیش از 450میلیارد ریال تعهد کردند که بیش از 70درصد آن محقق شده است.
هادی زارع پور در نشست رؤسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق استان در گچساران افزود:این تعهد شامل مبالغ نقدی،احداث مدرسه،اهدای زمین وخرید تجهیزات است.
وی گفت:با توجه به برگزاری جشنواره نوزدهم در اواخر فروردین 96شناسایی خیرین برای حضور و همچنین برگزاری جشنواره های مقدماتی در شهرستانها ومناطق باید در اولویت برنامه های رؤسای آموزش وپرورش قرار گیرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان همچنین از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد در نیمه دوم اسفندماه در استان خبرداد و گفت:در این جشنواره امکان تماشای فیلم های علمی،آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان به مدت یک هفته فراهم می شود.
وی همچنین به ضرورت اهمیت هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم اشاره کرد و افزود:کارگاههای آموزشی برای اولیاء دانش آموزان و تبیین موضوع برای کمک به دانش آموزان در هدایت تحصیلی برگزار می شود.
هادی زارع پور گفت:در زمینه آسیبهای اجتماعی بیش از 50آسیب در حوزه آموزش و پرورش شناسایی شده وطرحهای شناسایی مدارس در معرض خطر، مهارت آموزی، مدارس عاری از خطر و مدارس مراقب و همیار مشاور در مدارس اجرا می شود.
ارسال نظرات