یادواره شهدای صنعت معدن و تجارت هرمزگان برگزار می‌شود

رئیس دبیرخانه یادواره شهدای صنعت و معدن تجارت استان اظهار داشت: یادواره شهدای صنعت و معدن تجارت، سازمان ها و شرکت های وابسته در راستای ترویج و انتقال نقش برجسته شهدای صنعت، دوشنبه ۲۷دیماه برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۸۸۰۶۸۶۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، عبدالرضا پیروی منش رئیس دبیرخانه یادواره شهدای صنعت و معدن تجارت استان ازبرگزاری یادواره ۷۱شهید  منتسب به آن سازمان در بیست هفتم دیماه خبرداد و گفت: یادواره شهدای صنعت و معدن تجارت، سازمان ها و شرکت های وابسته در راستای  ترویج و انتقال نقش برجسته شهدای صنعت ومعدن تجارت، سازمان ها و شرکت های وابسته دوشنبه ۲۷دیماه برگزار می‌گردد.


رئیس دبیرخانه یادواره شهدای صنعت و معدن تجارت استان برگزاری یادواره را در این زمان به مناسبت مقارن شدن با عملیات کربلای ۵ عنوان نمود و اظهار داشت: یادواره مخصوص آن عزیزانی می‌باشدکه از همه چیز خود گذشتند تا ما پای انقلاب بمانیم، آن قدرت پیشرانی خود را داشته باشد، یادواره که در نوع و سطح در برگیری آن اولین می‌باشد کمترین کاری است که ما می‌توانیم در پاسداشت آن جانفشانی ها داشته باشیم.


پیروی منش به بیان رهرویی و ارزش پیمودن راه شهداء پرداخت و بیان کرد: ما رهرو آن شهدایی باشیم که توانستند با ارائه جان و هستی خود تامین امنیت امروز ما را بعمل آورند، نیاز به آرامش ما، بستر مناسب جهت امنیت امت حزب ا.. ایران اسلامی را فراهم کردند، بسمت ایجاد فضایی که بتواند کشور ما را در رونق منطقی تولید، توزیع منطقی بازار و تجارت دارای ثبات نماید باشیم همه ما وظیفه داریم از راه شهداء پاسداری کنیم و درخط ولایت باشیم.


وی افزود: پیشنهاد و استارت برگزاری یادواره شهداء صنعت و معدن تجارت هرمزگان از ماهها قبل از طریق پایگاه بسیج صنعت و معدن این سازمان درخواست شد که پس از برگزاری جلسات هماهنگی اولیه مورد موافقت قرار گرفت.


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت معدن تجارت استان هرمزگان تصریح کرد: پس از موافقت اولیه نوبت به رایزنی های عملیات اجرایی کار بود که ارتباط با مدیرکل سازمان، سپاه و بسیج صنعت استان، بنیاد شهید، اداره حفظ و آثار ارزشهای دفاع مقدس،سازمان های وابسته، شرکت ها و شهرک ها، انجمن های وابسته و… در دستور کار بسیج قرار گرفت و درنهایت کار جمع بندی و بیست و هفتم دیماه بعنوان روز میزبانی از امت شهید پرور و خانواده های معظم و معزز ۷۱شهید منتسب به این سازمان در حسینیه عاشقان ثارا.. سپاه هرمزگان مشخص گردید.


پیروی منش اظهار داشت: برای کیفیت بخشی بیشتر به کار بیش از ۵ جلسه فشرده با مجموعه های مرتبط نشست هماهنگی و هم افزایی برگزار کردیم و فضاسازی های لازم جهت برگزاری یک یادواره بیاد ماندنی و ان شاءا.. درشان شهداء والامرتبه داشته ایم.


فرمانده پایگاه بسیج صنعت معدن تجارت هرمزگان به دینی که شهداء برگردن همه دارند اشاره و افزود: به عنوان یک شهروند و دینی که بر گردن داریم بایستی رهرو اهداف آرمان گفتمان انقلاب اسلام ناب باشیم پاسداشت یاد و نام این ولایت مداران شهید همیشه جاوید در بین جامعه ای که خود آن عزیزان قبل از شهادت جزئی از مجموعه بوده اند کمک کننده خواهدبود و مطمنا ما با مدد گرفتن از شهداء در عرصه تولید، توزیع و بازار و تجارت موفق تربه پیش خواهیم رفت.


وی در ادامه گفت و گو به سمت و سوی محتوای فضاسازی فرهنگ خود باوری بر مبنای مطالبه رهبری و حمایت از تولید کننده داخلی پرداخت و تصریح کرد: توجه به منویات رهبری در خصوص خرید کالای ایرانی، حمایت از کارگر ایرانی و مبارزه با تفکر خرید کالای قاچاق از جمله برنامه هایی است که در قالب کلیپ ها و فضاسازی رسانه ای به دنبال تحقق شعار سال نیز در یادواره هستیم.


پیروی منش  اظهار داشت: ۷۱شهید، ۴۱شهید از اصناف (بازار) و ۳۰ شهید از شرکت ها و سازمان های وابسته به وزارت صنعت و معدن تجارت می‌باشد، انتظار است رسانه ها به بهانه یادواره به یکی از ویژگی های شهداء پس از ولایت مداری که روحیه خود باوری بود بپردازند و مردم را در این زمان به خرید کالای ایرانی و حمایت از کارگر ایرانی تشویق کنند.


رئیس دبیرخانه یادواره شهدای صنعت و معدن تجارت استان خاطرنشان کرد: ان شاءا.. در بیست هفتم دیماه با حضور مسئولین و امت شهید پرور استان هرمزگان ساعت ۱۸بعداز نماز مغرب و عشاء به یاد آن عزیزان سفر کرده فرزندان امام روح ا.. جمع خواهیم شد و از خانواده های این والا مقامان تجلیل و تقدیر بعمل می‌آوریم.





ارسال نظرات