سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج):

باید زخمی های"جنگ نرم "را به سمت درمانگاه مسجد و بسیج جذب کرد

سرهنگ دوستدار در بین بسیجیان پایگاه شهید طهمورثی حوزه مقاومت بسیج ۴ حضرت بلال(ع) و اهالی محله پانصد دستگاه در مسجد صاحب الزمان(عج)، ایجاد جذابیت برای مجذوب کردن دل ها به سمت مسجد و پایگاه های بسیج را از وظایف اصحاب مسجد بیان کرد.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۷۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوستدار فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز باهمراهی فرمانده حوزه ۴ بلال(ع) و پایگاه شهید طهمورثی، در بین بسیجیان پایگاه و اهالی محله پانصد دستگاه شیرازدر مسجد صاحب الزمان(عج) به بیان اهمیت مسجد و نماز جماعت پرداخته و گفت:

وی با ذکر احادیث و داستان هایی  در مورد اهمیت  نمازجماعت و حضور درمسجد  این دو موضوع مهم را به عنوان نسخه حل مشکلات مردم در زندگی دانست.

 فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با توجه به اتفاقات سپری شده از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان ادامه داد: دشمنان ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط رهبری حضرت  امام  و اتحاد مردم که از مقوله های مهم انقلاب به شمار می رود به هر طریقی سعی نموده اند که به ما ضرباتی را وارد کرده و انقلاب ما را به شکست بکشانند.

سرهنگ دوستدار باتوجه به آمار حضور ملت شریف ایران در قشرها و سنین مختلف و لبیک گفتن آحاد مردم به امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی،افزود: از نکات مثبت و مهم جنگ ایجاد اتحاد در بین مردم بود که با توجه به مقاومت جانانه مردم در برابر کل دنیا در طول هشت سال به نا امیدی دشمن در جنگ سختی که برای نابودی ما به راه انداخته بودند منجر شد.

وی اظهار کرد: با توجه به  ناامیدی دشمن در برابر ملت ایران در جنگ نظامی، راه اندازی جنگ جدیدی با عنوان تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم در دستور کار انها قرار گرفت. در جنگ نظامی خانواده قربانیان همیشه  سرافراز هستند همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس، اما قربانیان و مجروحان جنگ نرم در جامعه همواره سرافکنده خواهند بود.

سرهنگ دوستدار از ماهواره به عنوان یکی از ابزارهای دشمن برای مقابله با ملت ما اشاره کرد و این ابزار را مهمان ناخوانده ای دانست و کسانی را که از این ابزار استفاده می کنند به عنوان سرباز بی  جیره و مواجب دشمن معرفی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)، از سرمایه گذاری عظیم دشمنان جهت از بین بردن حیا، باور و اعتقادات مردم از طریق راه اندازی کانال های فارسی زبان و انتشار سریال هایی که به مرور حیا و عفت جامعه را از بین میبرند اشاره و تاکید کرد: از راه های خنثی کردن برنامه و نقشه های شوم دشمن در وهله اول توکل بر خداست و اولویت دادن به این مورد در همه ی امور به خصوص برای مسئولین که تصمیم گیری های مهم کشور را برعهده دارند  لازم و ضروری است زیرا همان خدایی که در جنگ سخت و نظامی ما را یاری نمود در جنگ نرم، تحریم و مشکلات دیگر نیز همراه ما خواهد بود.

سرهنگ دوستدار با توجه به پیچیدگی بسیار زیاد جنگ نرم، از وظایف مهم اصحاب مسجد بسیج شدن آن ها برای جذب زخمی های جنگ نرم به سمت مسجد و درمانگاه بسیج دانست و گفت: وظیفه ی ما در این مسیر بسیار مهم، ایجاد جذابیت برای مجذوب کردن دل ها به سمت مسجد و پایگاه های بسیج است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار