خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با مادر شهید «علی یزدان‌پناه»؛

شهیدی که نامه‌هایش از دانشگاه پست می‌شد نه جبهه

مادر شهید یزدان‌پناه گفت: پسرم علی برای اینکه خانواده نگران او نشوند هر نامه‌ای که می‌نوشت اول به دانشگاه خود برای رفقایش می‌فرستاد تا پاکت نامه آنجا عوض شود.
کد خبر: ۸۸۰۶۴۹۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
مادر شهید یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به خاطرات شهید «علی یزدان‌پناه» بیان داشت: علی در سال 1344 در شهرستان بهار متولد شد.

وی افزود: علی بعد از گرفتن مدرک دیپلم، برای ادامه تحصیل با ورود به دانشگاه مازندارن در رشته اقتصاد مشغول به تحصیل شد و با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های جنگ شد و برای مقابله با دشمن وارد جبهه‌های حق علیه باطل شد.

مادر شهید یزدان‌پناه با بیان اینکه پسرم بی‌خبر عازم جبهه شده بود و ما گمان می‌کردیم در دانشگاه مشغول تحصیل است، عنوان کرد: زمانی که نامه‌هایش را برایم پست می‌کرد و زمانی که پستچی این نامه‌ها را تحویل می‌داد نامه‌هایش بوی خاصی داشت.

وی افزود: پسرم علی برای اینکه خانواده نگران او نشوند هر نامه‌ای که می‌نوشت اول به دانشگاه خود برای رفقایش می‌فرستاد تا پاکت نامه آنجا عوض شود و ما فکر کنیم نامه از محل دانشگاه رسیده است، نه از مناطق جنگی.

مادر شهید یزدان‌پناه ابراز داشت: سرانجام علی در غروب سال 1365 در خسروآباد به مقام شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه شهدا از جان خویش در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب گذشتند، خاطرنشان کرد: باید جوانان را با اهداف و راه شهدا آشنا کرد تا راه آنان را ادامه دهند.

گفتنی است؛ دانشگاه مازندران برای پاسداشت این دانشجوی شهید نیز یک لیسانس افتخاری در رشته علوم اقتصادی را به خانواده ایشان تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار