فعالیت های مرموزانه پنبه ریز در تضاد با اقتصاد مقاومتی؛

تبلیغ و ترویج استفاده از کالای بیگانگان مبارزه با اقتصاد مقاومتی است

در حالیکه رهبر انقلاب بار ها بر توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید داشته و تنها راه نجات اقتصادی جامعه و کشور را برای صاحبان سرمایه تولید داخلی و برای مصرف کنندگان خرید محصولات داخلی بر شمردند، اما شرکت هایی با عناوین خوش رنگ و لعاب داخلی متکی به دشمن شده و به شدت با ضرب آهنگ جذاب بر طبل عرضه و مصرف کالای بیگانگان می کوبند!
کد خبر: ۸۸۰۶۳۰۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اعمال تنگناهای اقتصادی بر اقشار جامعه به ویژه پائین آوردن سطح در آمدی و افزایش قیمت کالاها و ما یحتاج زندگی یا بعبارتی ایجاد تورم در بازار موضوعی نیست که بر کسی پوشیده باشد.

این حرکت مرموزانه به ظاهر سیاسی-اقتصادی و در واقع فرهنگی اجتماعی در جامعه موجب شد تا قشر کثیری از مردم با مشکلات عدیده معیشتی روبرو شده و برای نجات از وضعیت موجود در غفلت، سراغ فعالیت های کاذب و چه بسا مخرب از نوع ویرانگری بنیان خانواده، توام با در آمیختگی جنسیتی که ترویج رفتار های غیر ارزشی و اسلامی است سوق داده شوند تا شاید نانی برای لایموت بدست آورند!

تکاپوی دشمن غدار در برهه حساس نه تنها آرام و زیز زمینی نیست بلکه با استقبال برخی مدیران خود فروخته فرهنگ غیر انسانی غرب به حدی رسید که بی محابا به تشکیل جلسات علنی با دختر کان و زنان این جامعه در قالب و لوای فعالیت های اقتصادی در منازل، کافه ها، میادین و ... می پردازند و ساده لوحان بازار خیالی و شاید تا حدودی به ظاهر درآمد زا،فریفته جاذبه آن شده، اقبال و رقبت نشان دهند .

از جمله این مجریان، شرکت پنبه ریز با دریافت مجوز قانونی از مراجع ذیربط دست به اقداماتی علیه هویت اقتصاد اسلامی و جامعه ارزشی اسلام زده است که با جذب نیرو های خوش بیان، خوش سیما و ... با تظاهر به ارائه عناوین و مطالب ادبی و تا حدودی جالب، سعی در اجرای برنامه هایی با نمایه فعالیت اقتصادی و درآمدزا برای مردم داشته، اما در واقع همه آنچه که در این هدف بدست می آید را، یا مدیران رده های شرکت خود هم نمی دانند، یا دانسته آب بر سنگ آسیاب دشمن می ریزند.

به هر حال جدای از مبحث اینکه این درآمد فعالیت این شرکت و همنوعانش قانونی بوده یا نه، کل فعالیت آن به لحاظ اختلاط ناهمگون جنسیتی با اهداف و الویت بکار گیری زنان جای شبه و سوال برای مسئولان نظام اسلامی باقی می گذارد! وانگهی مدیران پنبه ریز در عرضه این محصولات هم حاضر نمی شوند مرکز فروشی قانونمند در بازار و بازار چه به این منظور ایجاد شود و همگی در محیط منزل و کارگاههای باصطلاح آموزش های تئوری مصطلح به متخصصین پوست و زیبایی ارائه می شود.

نا سازگاری این روش شرکتها، با فرهنگ اصیل قرآن، اسلام و نظام حکومت انقلاب اسلامی به حدی به وقاحت رسیده که در سال تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی این روند شدت گرفته و متولیان نظارتی هم سکوت اختیار کردند که بیانگر احتمال حمایت از بازار بیگانگان و ورود ضربه بر اقتصاد مقاومتی اسلامی ایران از سوی مجریان و ناظران شدت می یابد!

به نمایش در آوردن تصاویر آنچنانی در پرو فابل تلگرامی و ترویج رفتار و مد پوششی فعالان این حوزه اعم از مردان و غالبا زنان، برای بسیجیان غیور، مومن و انقلابی موجب عذاب بوده و قلب و روحشان را می آزارد و به این می اندیشند که مسئولان اگر به فکر خود نیستند به فکر آینده جامعه و نسل های خود باشند که به بهانه فعالیت اقتصادی و درآمدی، ترویج تباهی و فساد نشود.

از جمله فعالیت متغایر با اقتصاد مقاومتی در شرکت پنبه ریز همین قدر بس است که سعی دارد بازار مصرف شهر و روستاها را برای فروش محصولات بیگانگان خاصه ایتالیا به دست گیرد و فعالان زیر مجموعه بویژه زنان نیازمند را در واقع ملعب و مبلغ فروش محصول کمپانیها و شرکت های اجنبیان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب کند غافل از اینکه با توجه به حرکات خصمانه دشمن، احتمال آمیختگی محصولات تراریخته برای مقابله با مردم متدین و انقلابی هم، در کنار به دست آوردن درآمد و رونق شرکت های ور شکسته خارجی دور از ذهن نمی تواند باشد.

حضور مداوم در کلاس های آموزشی گرچه در ظاهر مبانی ادبی و آموزشی فروش است اما انتقال ادراک و مفاهیم غرب حتی با معرفی کتابهای کارشناسان غربی بیانگر القائ شدید وابستگی به مفاهیم ادبی غرب است در حالیکه مبانی قران و متون زندگی ائمه در رشد همه جانبه بشر و برطرف نمودن احتیاجات اخلاقی و ادبی شفافتر، گویا تر و متین تر است.

مدیران شرکت پنبه ریز در برای ارائه مطالب آموزشی سعی دارند با آریه گرفتن از غرب لغاتی را جایگزین لغات فارسی کنند که دلسوختگان فرهنگی ما سالها برای حذف فرهنگ بیگانه در مراوده ها، گفتگو ها و مکاتبات تلاش قانونمند کردند.

پریزنت، لیدر و امثالهم از جمله مواردی است که افراد و خانم های فعال این شرکت ها در جامعه ما که حتی تا قبل اسمشان را هم نشنیده بودند مورد استفاده قرار داده و در پاسخ به چرایی کاربردش آنرا سلسله رفتار و نظم کارگاهی می خوانند و حاضر نمی شوند در محافل عادی هم مشابه فارسی اش را بیان کنند.
...  .

ارسال نظرات
پر بیننده ها