فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم پروژه بهره برداری قلعه سیمون:

هدف اصلی سپاه برطرف کردن مشکل جامعه و کمک به مستضعفین است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:با تشکیل بسیج سازندگی با تأکید مقام معظم رهبری و همت سپاه بخش عظیمی از مشکلات مستضعفین کشور رفع شده است و امروز هدف اصلی سپاه کمک به مستضعفین جامعه است.
کد خبر: ۸۸۰۵۴۳۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج:سردار سرلشکرپاسدار عزیز جعفری،فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین بهره برداری از واحدهای مسکونی طرح ساماندهی ساکنان قلعه سیمون شهرستان اسلامشهر تصریح کرد:جمهوری اسلامی در سالهای گذشته متحمل رنجها و سختیهای زیادی بود و حال نیز دشمن با تحریم هدف ضربه زدن به اقتصاد وتوانایی نظام جمهوری اسلامی را دارد.


سرلشکرجعفری ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی  نقش مردم در همه امور دیده می شود و سپاه تنها نقش محوری و هم افزایی را در این زمینه   ایفا می کند.

فرمانده سپاه پاسداران با توجه به آیه شریفه قرآن کریم مبنی بر انجام کار نیک عنوان کرد:هدف خداوند متعال از خلقت آدم این بود که بداند کدام یک از انسانها کار نیک انجام می دهد و کار جهادی نیز مورد پسند خداوند قرار گرفته است.


سرلشکر جعفری با بیان اینکه هدف اصلی سپاه کمک به مستضعفین است ادامه داد:برای محرومیت زدایی سپاه پاسدارن با تاکید امام خامنه ای(مدظله العالی)و همت سپاه پاسدارن با همین فلسفه به عنوان یک امر معنوی، با تاسیس بسیج سازندگی توانست بخشی از مشکلات این مهم را برطرف کند و یکی از مهمترین اهداف سپاه خدمت به مستضعفین جامعه است و این خود در فهرست وظایف سپاه قرار دارد.


وی به مشکلات حاشیه تهران پرداخت و تصریح کرد؛ در استان تهران بیش از هشت میلیون جمعیت ساکن هستند  و وجود چنین معضلاتی طبیعی است که باید برای حل آنها اقدامی جهادی صورت گیرد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه اشتغال  قلعه سیمون(روستای شهید جعفری) در اولویت سپاه است خاطرنشان کرد:ما امروز شاهد افتتاح 49 واحد مسکونی در اینجا هستیم، ولی باید بدانیم که فقط بحث مسکن و زیرساخت‌هایی همچون آب و گاز مطرح نیست و  بهترین کار این است که اقدامات فرهنگی نیز برای آن‌ها انجام داده و زمینه کار همراه با کرامت و ارزش انسانی برای محرومان را تا آنجا فراهم کنیم که این منطقه به نقطه‌ای از الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبدیل شود.

وی اضافه کرد: امید است طی سالهای آینده  وبا همکاری بعضی از نهادهای  و موسسات خیریه، دستگاه های اجرایی و مردم حداقل 10 پروژه دیگر مشابه این طرح را به مرحله اجرا برسانیم.

ارسال نظرات