سلیمی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تعطیلی مدارس؛ تنها هنر سازمان محیط زیست برای رفع آلودگی هوا

نماینده مجلس گفت: سازمان محیط زیست به یک تماشاچی بزرگ تبدیل شده و وقتی آلودگی هوا به اوج خود می رسد فقط مدارس را تعطیل می کند که این هنر سازمان محیط زیست در این مدت بوده است.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۶۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

تعطیلی مدارس؛ تنها هنر سازمان محیط زیست برای رفع آلودگی هواحجت الاسلام و السلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران و تعطیلی مجدد مدارس اظهار داشت: دولت نباید از مسئولیت خود در این رابطه شانه خالی کند. آیا داشتن هوای سالم جزء حقوق شهروندی نیست؟ با کمال تاسف رئیس جمهور حتی یک عذر خواهی هم از مردم نمی کند.

وی افزود: در حال حاضر سازمان محیط زیست به یک تماشاچی بزرگ تبدیل شده و وقتی آلودگی هوا به اوج خود می رسد فقط مدارس را تعطیل می کند که باید بگوییم این تنها هنر سازمان محیط زیست در این مدت بوده است.

این مقام مسئول با ابراز تاسف از نوع مدیریت سازمان محیط زیست تصریح کرد: خانم ابتکار قول داده بودند مشکل ریزگردها را برطرف کنند اما وقتی سوار بر اسب مراد شدند این قضیه را کاملاً فراموش کردند. ایشان همچنین علت آلودگی هوا را بنزین های آلوده می دانست و به همین دلیل شروع به واردات بنزین کرد اما سوال اینجاست که با بنزین وارداتی روزانه بیش از 13 میلیون لیتر ، پس چرا مشکل آلودگی هوا حل نشد؟

حجت الاسلام سلیمی در خاتمه ابراز داشت: مردم به اینگونه توجیهات مسئولان عادت کرده اند، اینگونه توجیهات برای فرار از مسئولیت بوده و به هیچ وجه قابل دفاع نیست.


ارسال نظرات
آخرین اخبار