مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان؛

از شناخت دشمن در ابعاد فرهنگی غافلیم/حضور در جبهه فرهنگی وظیفه خطیر اصحاب رسانه/باور به وجود هجمه فرهنگی در برخی وجود ندارد

کد خبر: ۸۸۰۴۲۶۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی پیش‌ازظهر امروزدر همایش روز قشر بسیج رسانه و تجلیل از برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر ضمن گرامیداشت نام ویاد شهدای عرصه رسانه و خبر اظهار داشت: حضور در جبهه فرهنگی و مقابله با اقدامات ضد فرهنگی دشمنان اسلام وظیفه خطیر اصحاب رسانه است.

 

وی با بیان اینکه داشتن برخی ویژگی ها و خصوصیات فقط در انحصار نظام اسلامی است، افزود: داشتن مجموعه صدا و سیمای انقلاب،مومن از جمله این ویژگی ها است که فقط متعلق به انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام باباشاهی از کار اصحاب رسانه با عنوان جهاد نام برد و گفت: خبرنگاران جهادگران صحنه فرهنگی و افسران جنگ نرم هستند.

 

وی وظیفه اول و اساسی اصحاب رسانه را برای ایفای وظیفه؛ شناخت دشمن در عرصه فرهنگی عنوان کرد و افزود: ما از شناخت کامل دشمن در عرصه فرهنگی غافل هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: جنگ رسانه ای و نرم تنها صحنه نبرد بین یک کشور نبوده بلکه جنگ تمام عیار فرهنگی برعلیه اسلام ناب است و ظرفیت دشمن باید در عرصه جنگ نرم شناسایی و اقدامات صحیح فرهنگی جایگزین شود.

 

در بعد رسانه ای در شناخت دشمن ضعیف هستیم

 

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه جامعه ما نسبت به حجم هجمه های فرهنگی دشمنی ها آگاهی ندارد، عنوان کرد: ممکن است همان افرادی که مرگ بر آمریکا می گویند در بعد رسانه ای به طور ناخواسته پادوی دشمن باشند و در راه دشمن قدم بردارند.

 

وی گام بعدی پس از شناسایی اقدامات جبهه نرم دشمن را ارزیابی بر اساس اطلاعات و سپس تجهیز عنوان کرد و ادامه داد: برخی افراد ممکن است دچار توهم شوند چون باور بر وجود جنگ فرهنگی ندارند و تا وقتی این باور نیست معلوم است که اقدامات درخور هجمه فرهنگی اتفاق نمی افتد.

 
رسانه ها خدمتگذار فرهنگ دینی و اسلامی هستند

 

باباشاهی عنوان کرد: مسئولین خدمتگذار مردم و مردم ولی نعمت هستند و رسانه ها نیز اگر خود را خدمتگذار مردم و خدمتگذار فرهنگ دینی و اسلامی بدانند موفق عمل می کنند.

 

وی یکبار دیگر مشکل اصلی در مورد هجمه نرم را باور نداشتن جنگ نرم توسط برخی مسئولین و رسانه ها یاد کرد و افزود: باید ابعاد مختلف حضور دشمن رصد و یک یک افراد جامعه در این مورد توسط رسانه ها آگاه شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: کار رسانه بسیار مهم و حساس است و وظیفه اصحاب رسانه زدودن فرهنگ بدی و جهالت و در مقابل آن جایگزین نمودن فرهنگ مسوولیت، تعهد و فرهنگ ناب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه نباید در مقابل هجمه وسیع دشمن ناامید و هراسان شد،خطاب به اصحاب رسانه گفت: شما در مسیر نور و آگاهی قدم برمیدارید و اگرچه اقدامات دشمن وسیع باشد نور در برابر سیاهی پیروز است و نور دانایی ظلمت جهالت را از بین خواهد برد.

 
ارسال نظرات