آغاز نخستین اعزام دانشجویان به راهیان نور از اسفندماه

پنجم اسفندماه نخستین گروه‌های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و این روال تا 25 اسفند ماه ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۸۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران، مطالبه دانشجویان را بیش از مقدار بیان شده دانست و تأکید کرد: حضور بیشتر دانشجویان به حمایت دانشگاه و نوع تبلیغات برای جلب نظر آنان بر مربوط می‌شود.

شهرام نوری با بیان اینکه اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان‌های راهیان نور از ‌برنامه‌های مهم و ثابت سالانه بسیج دانشجویی است، اظهار کرد: راهیان نور با حمایت وزارت علوم انجام می‌شود که دستورات لازم آن نیز به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: چشم‌اندازی ترسیم شده تا در آینده‌ای نزدیک 10 درصد از دانشجویان کل کشور به اردوی راهیان نور اعزام شوند که امسال باید اعزام 5/3 درصد از دانشجویان به این مناطق عملیاتی شود.

این مسؤول با بیان اینکه امسال اعزام بیش از 2 هزار و 500 دانشجو به راهیان نور در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: پنجم اسفندماه نخستین گروه‌های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و این روال تا 25 اسفند ماه ادامه می‌یابد.

نوری از آغاز ثبت‌نام راهیان نور در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: دانشجویان علاقمند می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً هزینه‌ای از دانشجویان برای اعزام دریافت نمی‌شود چون بنا به اعلام وزارت علوم هزینه اردوهای راهیان نور دانشجویان از سرانه فرهنگی آنها که در اختیار دانشگاه‌ها قرار دارد پرداخت می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با اعلام اینکه 65 درصد از متقاضیان حضور در اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب مربوط به خواهران دانشجو است، گفت: امسال در نظر داریم محتوای فرهنگی غنی‌تری را با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی و ایجاد نمایشگاه‌های مختلف در دستور کار قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها