فرماندار شهرستان شهریار،در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه کشوردرشهرستان شهریار:

کسی که به تولید یأس و ناامیدی در جامعه کمک کند، قطعا در مسیرسیاست های نظام نیست

خبرگزاری بسیج:فرماندار شهرستان شهریار،در جلسه تجلیل از کشاورزان نمونه کشوری گفت:ما نیاز به تزریق امید در جامعه داریم و کسی که به تولید یاس و ناامیدی در جامعه کمک کند، قطعا در مسیرسیاست های نظام نیست.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۵۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج :در حاشیه  مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه کشوری،سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار  در سخنانی ضمن تقدیر از حضور باغداران و کشاورزان و فعالان این عرصه در برگزاری این مراسم تصریح کرد: امیدواریم فرصت ها و زمینه های بیشتری فراهم شود تا ظرفیت هایی که شهریار در دل خود دارد و همچنین چهره واقعی شهریار که مردمانی خونگرم متدین و پرتلاش هستند به کشور و دنیا نشان داده شود، واین فرصت نیازمند همکاری همه شهروندان است.

 

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به خودکفایی و افزایش تولید گندم گفت: با برنامه ریزی دولت دوباره به رکورد تولید و خودکفایی در تولید گندم دست یافتیم، و به مصداق آیه ای که فرموده است نعمت هایی که خداوند به شما داده شده است را بگویید واقعاً کفران نعمت است علی رغم نامهربانی هایی که وجود دارد این فعالیت ها را بازگو نکنیم و وظیفه خود می دانیم گوشه هایی از خدماتی که دولت مستقر ارائه داده است بگوییم .


وی با اشاره به بحث برجام خاطر نشان کرد: همه کشورها پای تعهدات خود در برجام ایستاده اند و تنها آمریکاست در برخی مسایل بدعهدی کرده است و  این را باید بداند که اگر به برجام پایبند نباشد در عرصه بین المللی منزوی خواهد شد و امیدواریم همه کسانی که دلشان برای کشور می تپد و دغدغه منافع ملی کشور را دارند و تفکیک درستی بین منافع ملی و منافع گروهی و جناحی دارند؛ بدانندنباید با برجام معاملات سیاسی را رقم بزنیم چرا که برجام موضوعی فراتر این موضوعات است و یکی از توفیقات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است.

 

ناجی با ذکر این نکته که اعتقاد داریم پایه های نظام بر مردم و راده و خواست مردم استوار است؛ گفت: باید هر روز پررنگ تر از گذشته تاثیر اراده و نظر مردم در تصمیم گیری ها و سیاست ها پررنگ تر دیده شود.

فرماندار شهرستان شهریار،با تاکید به نیاز نظام و جامعه به امید اظهار داشت: ما نیاز به تزریق امید در جامعه داریم و بیان نکردند توفیقات و تمرکز بر روی نقاط ضعف که در همه دوران ها وجود داشته است و وجود خواهد داشت به ناامیدی می انجامد و هرکس تلاش کند به تولید یاس و ناامیدی قطعا در مسیر انقلاب و سیاست های نظام نیست.

 

سعید ناجی با ذکر برخی تلاش ها در سیاه نمایی و بزرگنمایی برخی نقاط ضعف در سطح شهرستان گفت: هرچند تلاش می شود که برخی از نقاطی که می تواند کدر و سیاه باشد، برجسته و بزرگ نشان داده شود و حرکت موتور این شهرستان را کند و ازکار افتاده نشان دهند ولی باید تلاش کنیم اقدامات خوب انجام شده را هم بازگو کنیم.


 فرماندار شهرستان شهریار،در خاتمه اقدامات خوب در آموزش و پرورش شهرستان رابه عنوان بزرگترین منطقه آموزشی کشوربرشمرد وتصریح کرد:آموزش و پرورش شهرستان شهریار،با 130 هزار دانش آموز دربخش کشاورزی و آبیاری تحت فشار، بخش درمان و سلامت، توسعه فضای ورزشی و احداث زمین های فوتبال، فعالیت های عمرانی در تمامی روستاهای سطح شهرستان و سایر حوزه ها از جمله  اقدامات بسیار خوبی است که آموزش و پرورش شهرستان در این زمینه انجام داده است.

ارسال نظرات