خبرهای داغ:

کارگاه اخلاق در خانواده در واحد شهیده طاهره انصاری میانه برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع دهها نفر از اولیای دانش آموزان واحد آموزشی طاهره انصاری میانه محبت را اساس و شاکله موفقیت در خانواده ها عنوان کرد و گفت: طراوت و دلگرمی خانواده ها صرفا جسمی نیست بلکه بیشتر حالت روحی و روانی دارد و در خانواده ای که محبت نباشد معلوم است که روح آن خانواده مریض است.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۰۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: محبت و علاقه موجب می شود اعضای خانواده همدیگر را دوست داشته و مشکلاتشان را به بیرون از خانه انتقال ندهند.

وی بیان کرد: عدم وجود همدلی و محبت در کانون خانواده موجب جستجوی محبت توسط فرزندان در فضایی خارج از خانواده شده و سبب سستی بنیان خانواده ها و افشای اسرار آن در بین دیگر افراد شود و این امر، اعضای خانواده بخصوص فرزندان را با آسیب های جبران ناپذیری مواجه می کند.

حجت الاسلام امیرنژاد ایمان و اعتقاد، احسان و نیکی، هدیه دان، خوش خلقی و اعتماد، تواضع و معاشرت نیکو را از مهم ترین عوامل ایجاد محبت در کانون خانواده ها برشمرد و افزود: ایجاد جوی صمیمانه توام با ملایمت و برخوردی معقول در برابر مسائل موجود، موجب تشدید محبت در بین اعضای خانواده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها