خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

عمل به منویات رهبر مهمترین عامل مقابله با نفوذ فرهنگی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران این ناحیه عمل به توصیه های رهبری را مهمترین عامل مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۰۱۹۹۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام رجب احمدی اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان، تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، افشای چهره نفاق، آشکار شدن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک به ایمان و اعتقادات دینی را از مهمترین برکات حماسه 9 دی خواند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن بعد از 38 سال برنامه ریزی نتوانسته است حریف نظام شود، به جنگ نرم از طریق نفوذ روی آورده است، تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب برای مقابله با طرح نفوذ، جهاد کبیر را مطرح می کنند.

عضو شورای فرهنگی شهرستان اظهار داشت: با کنار هم گذاشتن سه عامل مکتب، مردم و رهبری دینی و بصیرت و آگاهی و مشخص کردن تکلیف امروز، می توانیم قشر جوان، آحاد مردم را با خطر نفوذ آگاه کنیم.

وی بیان کرد: نفوذ بر فکر مسولان و مردم، خوش بین سازی مردم نسبت به دشمن، حساسیت زدایی مردم و مسئولان نسبت به دشمن، دشمن تراشی برای نیروهای انقلابی و جابجایی دوست و دشمن از مشخصه های نفوذ بر مردم و روش های نفوذ بر مردم و افکار عمومی است.

حجت الاسلام احمدی در ادامه خاطرنشان و اظهار داشت: درگیری ما با نظام سلطه هنگامی به پایان می‌ رسد که یا ما از اسلام ناب دست بکشیم یا حریف از خوی استکباری خود جدا شود، طبیعی است که نباید دشمن قسم خورده و ماهوی خود را فراموش کنیم.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان گفت: هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم، البته منظور ما مردم آمریکا نیست بلکه حاکمیت استکباری آمریکا است که رهبر معظم انقلاب و امام راحل نیز به این موضوع اذعان داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها