وقتی قربانی کردن خاتمی خنثی شد استکبار پروژه فتنه 88 را علنی کرد

استکبار قصد داشت با قربانی کردن محمد خاتمی طی اجرای یک نقشه تروربه برانگیختن احساسات مردم دست بزند تا در انتخابات گزینه مورد نظر ،سر از صندوق آراء در بیاورد به لطف الهی این ترور شکل نگرفت وآنها به دنبال اجرای پروژه بعدی بودند که همان تشکیل کمیته صیانت بود.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۳۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت گرامیداشت حماسه غرور آفرین 9دی در سال88همایش نهضت روشنگری در سپاه قائم شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهرشکرا.. رضا زاده در جمع بسیجییان وکارکنان سپاه ناحیه قائم شهر گفت : 9دی انسان را به تأمل در حوادث پس از انتخابیات ریاست جمهوری دهم در سال88وا می دارد و موجب می شود که انسان به یک مصونیت از بحران وفتنه ها برسد.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران ضمن اشاره به اینکه فتنه88 پیشینه وعقبه ای دارد که بدون در نظر گرفتن آن نمی توان به تحلیل درست از آن رسید افزود : در سال87جریان میر حسین موسوی کمیته ای تشکیل دادند با نام کمیته صیانت از آراء با مسئولیت افرادی که بصورت خانوادگی با نظام زاویه داشتند ضمن اینکه دارای سوابق درخشانی بودندوبسیار جای سوال داشت.

وی ادامه داد : مجموعه اقداماتی که قبل انتخابات شکل گرفت ترکیب یک پازلی بود که کم کم می رفت تا کامل گردد.

وی اولین پیام تشکیل این کمیته را احتمال دست بردن در انتخابات بیان کرد واذعان داشت : موسوی وکروبی خود نمی دانستند که درکجای این پازل بازی می کنند وتنها کسی از سران فتنه که از همه ماجراها وتوطئه ها باخبر بود محمد خاتمی بود ودقیقاًمی دانست که نقش او در این پازل چیست.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تشریح کرد : شیوه عمل استکبار در کشورهای مورد نظر خودش بسیار خبیثانه است به اینصورت که خواستند نقشه ای راکه در کشور پاکستان پیاده کردند در ایران اجرا کنند.

این مسئول گفت : در دوره ای ازانتخابات کشور پاکستان که حزب بی نظیر بوتو طبق نظر سنجیها در رده سوم قرار داشت با اجرای این نقشه ننگین وترور بی نظیر بوتو با مظلوم نمایی این حزب وبرانگیختن عواطف واحساسات مردم، عاصف علی زرداوی که همسر بوتو بود در انتخابات به پیروزی می رسد که مورد نظر استکبار بود.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران با اشاره به این مطلب که استکبار قصد داشت با قربانی کردن محمد خاتمی طی اجرای یک نقشه تروربه برانگیختن احساسات مردم دست بزند تا در انتخابات گزینه مورد نظر ،سر از صندوق آراء در بیاورد اذعان کرد : به لطف الهی این ترور شکل نگرفت وآنها به دنبال اجرای پروژه بعدی بودند که همان تشکیل کمیته صیانت بود.

این کارشناس ادامه داد :به تمامی ستادها در سراسر کشور دستور داده شد که یک نفر مسئول کمیته صیانت انتخاب کنند شخص موسوی نیز بعد از انتخابات که هنوز شمارش آراء صورت نگرفت با دعوت خبرنگاران داخلی و خارجی اعلام می کند که پیروز این انتخابات من هستم.

وی در پایا ن خاطر نشان کرد: به اعتقاد بنده موسوی وکروبی تا مدتها نمی دانستند که در میدان چه کسی بازی می کنند وزمانی متوجه شدند که دیگر دیر شده بود و با لجاجت و لجبازی دراین گرداب غرق شده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها