حسین توکلی، بخشدار کهریزک:

آب، راه، بهداشت و محیط زیست، چهار اولویت بخشداری کهریزک است

خبرگزاری بسیج: بخشدار کهریزک با اشاره به اینکه از دروه راهنمایی در تهیه روزنامه دیواری فعالیت داشته، خاطر نشان کرد: با رسانه بیگانه نیستم و بر نقش مهم خبر و اطلاع رسانی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۲۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

حسین توکلی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه در بحث رسانه به دنبال اسم نبوده ایم، افزود: هنوز هم با جمعی از افرادی که کار خبری می کردیم همکاری داریم و هم خارج از مسائل سیاسی پیگیر امور مختلف هستیم و مسائل مربوط به روستاهای اطراف را بیشتر از شهر پیگیری می کنیم. با نشریه ای به نام همخانه که به صورت تجربی فعالیت می کرد، هم همکاری می کردم تا از این طریق باری از دوش مردم روستا برداشته شود.

توکلی با اشاره به اینکه اگر پیگیری در کارها نباشد و مسئولیت را فقط برای جایگاه بخواهیم پیروز نخواهیم بود، تصریح کرد: پیگیری های دکتر جمالی پور فرماندار شهرستان ری در بحث عوارض رشد خوبی از لحاظ بودجه برای شهرستان ری به دنبال داشت و امکانات برخی روستاها الان در حد امکانات شهر است.

وی تدوین سند توسعه بخش کهریزک را از اولویت های بخشداری اعلام کرد و افزود: 84 روستا در سال 64 مربوط به این بخش بوده که در حال حاضر دو سوم آن را گرفته اند. بنابر این قصد داریم کار مطالعاتی سند توسعه بخش را انجام دهیم.

توکلی، بحث آب، راه، بهداشت و محیط زیست را چهار اولویت بخشداری کهریزک اعلام کرد و گفت: بسیاری از مشکلات شهر تهران بر این منطقه تحمیل شده و باید خواست مردم پیگیری کنیم تا باری از روی دوش مردم برداشته شود.

وی ادامه داد: هفته گذشته تعدادی معلول برای نگهداری به اسایشگاه شهید هاشمی نژاد آورده بودند که فرماندار شهرستان ری به طور ویژه از این موضوع دفاع و اذعان کرد: اینجا نزدیک ترین منطقه به تهران و خارج از شهر است و معضلات و مشکلات تهران را به اینجا منتقل می کنند و این موضوع موجب شده روحیه مردم این منطقه به لحاظ وجود آرامستان بهشت زهرا(س)، مرکز دفن زباله کهریزک، و بسیاری از مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان و معتادان اثرات منفی به جا بگذارد.

اسمعیل شاه محمدی روزنامه نگار و فعال سیاسی، در این نشست، اظهار داشت: در دروه های گذشته و دولت های قبل افرادی تحت عنوان استاندار، وزیر، فرماندار و سایر مسئولیت ها خدماتی انجام دادند؛ خیلی از مسئولان هم نتوانستند از این فرصتی که خداوند برای آنها ایجاد کرده بود به نحو مطلوب در راستای خدمت به مردم استفاده کنند. وی با تبریک انتخاب حسین توکلی به عنوان بخشدار کهریزک، خاطرنشان کرد: جوانگرایی و بومی گزینی به عنوان ملاک انتخاب مسئول جدید این بخش یکی از امتیازاتی است که نصیب مردم خوب کهریزک شده است و با توجه به اینکه توکلی یکی از مدیران لایق و دارای روحیه پشتکار و همت بلند است آینده روشنی را پیش روی این منطقه می بینیم.

شاه محمدی با بیان اینکه گرایش های فکری مختلفی در کشور فعالیت می کنند، تاکید کرد: گرایش سیاسی و فکری ملاک نیست، بلکه ملاک و اصل، خدمت به مردم است.

 

ارسال نظرات