خبرهای داغ:

«شکوه یک زندگی» ستایشی از مقام همسران شهدای جاوید‌الاثر

«شکوه یک زندگی» عنوان یک سریال تلویزیونی است که در تکریم مقام همسران شهدای جاوید الاثر تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۰۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،؛ امیر عباس کنی، تهیه‌کننده تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایکنا با بیان این‌که‌ آخرین کارش با محوریت تکریم شهدا جاویدالاثر تولید می‌شود، گفت: «شکوه یک زندگی» عنوان سریالی به کارگردانی رضا بهشتی است که در آن صبر و استقامت همسران شهدای جاودالاثر تکریم می‌شود. داستان این مجموع در دهه ۴۰، ۵۰ و ۶۰ می گذرد و در آن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مد نظر قصه است.

وی افزود: این سریال محصول شبکه دو سیماست که در ۱۵ قسمت تولید می‌شود. درضمن این مجموعه تلویزیونی تماماً در شمال جلوی دوربین می‌رود. در این سریال؛ بیتا سحرخیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، مریم کاظمی، حسام محمودی، مزدک رستم، سوگل طهماسبی، کوروش سلیمانی، الهام جعفرنژاد، طوفان مهردادیان، مینا نوروزی فر، ساقی زینتی، مهری آل آقا و ... از جمله بازیگران این سریال هستند، همچنین تعدادی از بازیگران استانی مازندران هم در این کار حضور دارند.
کنی درباره داستان این سریال گفت: ناصرخان که نقش او را عبدالرضا‌اکبری ایفا می‌کند در پی ایجاد آرامش و تقویت روحیه امید به زندگی و آینده، برای تنها دخترش نارگل است. از طرفی شهلا (مریم کاظمی) و شهروز (مزدک رستمی) خواهر و برادری که مورد مهر ناصرخان قراردارند، فرصتی پیدا کرده‌اند تا در این دوره و با توجه به تنهایی و غم نارگل، به ناصرخان و زندگی او، بیش از پیش نزدیک شوند.
عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از؛ طراح و تهیه کننده: امیرعباس کنی، نویسنده فیلمنامه اولیه: شعله شریعتی، نویسنده فیلمنامه نهایی: مرجان اشرفی زاده، کارگردان: رضا بهشتی، مجری طرح و مدیرتولید: مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی: بهرام ملکی علوی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی، منشی صحنه: سحر عقیقی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، مدیر تصویربرداران: عبدالله عبدی نسب، مدیر صدابرداری: عبدالرضا حیدری، مدیر تدارکات: محسن ولدخانی، ساخت موسیقی: امیر رجبی، کارگردان پشت صحنه: علی نعمت اللهی، عکاس مهرزاد خلیقی، روابط عمومی: محدثه نعمتی.
ارسال نظرات