خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

روحیه و تفکر انقلابی، عنصر اصلی بصیرت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در حاشیه برگزاری نمازجمعه این شهرستان، عنصر اصلی بصیرت را داشتن روحیه و تفکر انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۲۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

 حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نهم دي را روز بصيرت عاشورايي ملت انقلابی ایران و بازگشت امنيت به جامعه و بيانگر اقتدار ايران اسلامي دانست و اظهار داشت: مردم ایران با روحيه انقلابي‌گري خود، این روز را به حماسه‌اي بي‌بديل تبديل کردند که نفوذناپذيري و اتحاد ملت ايران را به دشمن و بدخواهان این نظام اثبات كرد.

وی تصریح کرد: پیام اصلی مردم در 9 دی، پایبندی همیشگی به ارزشهای دینی به ویژه عاشورای حسینی، مقابله با سلطه استکبار و میثاق با ولایت بود که با حضوری بسیار چشمگیر، آن روز تاریخی خلق شد.

این مقام مسئول، ولایت فقیه را رکن رکین و عمود خیمه انقلاب خواند و بیان داشت: مردم در طی سال های این انقلاب، جایگاه والا و نقش کلیدی ولی فقیه را در هدایت این انقلاب، بارها و بارها تجربه کرده اند.

حجت الاسلام احمدی در خاتمه با قدردانی از حضور با بصیرت، انقلابی و ولایتمدار مردم شهرستان جلفا در گرامیداشت هفتمین سالگرد خلق حماسه 9 دی، اظهار امیدواری کرد: نهضت انقلاب اسلامی که یادگار ارزشمند امام راحل و شهداست تا اتصال به انقلاب حضرت ولی عصر(عج) ادامه یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها