هشیاری رهبر بصیر انقلاب اسلامی و همراهی ملت خدا جو فتنه را ناکار کرد

امام جمعه بابلسر ادامه داد: چیزی که سبب شد تا دشمنان به هدف خود نرسند، هوشیاری رهبر بصیر انقلاب و همراهی مردم بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۷۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در همایش گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی در سینما شقایق بابلسر، اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب، دشمنان تهاجمات گسترده‌ای را علیه کشور ما تدارک دیدند که عمده‌ترین آنها یک تهاجم خارجی و یک تهاجم داخلی بود.

وی با اشاره به تحمیل هشت سال جنگ با پیشتیبانی تمام مستکبیرین عالم علیه ایران، افزود: برای اولین با در طول تاریخ، بلوک شرق و غرب با هم متحد شدند تا جمهوری اسلامی ایران را زمین‌گیر کنند اما مردم ما با هم متحد شدند و مقابل آنها ایستادند و بر خلاف گذشته حتی یکی وجب از خاک مملکت در اختیار بیگانگان قرار نگرفت.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: دشمنان در آن هشت سال راه به جایی نبردند، بنابراین به کودتای سال 88 دل خوش کردند.

قلی‌پور با بیان اینکه فتنه 88 حداقل یک برنامه‌ریزی 10 ساله داشت و مربوط به یک شب و یک روز نبود، خاطرنشان کرد: همه دشمنان دور هم جمع شدند و چیزی مانند جنگ احزاب را به راه انداختند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و غرب سلطه‌گر هستند و به دنبال کشورهایی هستند که سلطه‌پذیر باشند، یادآور شد: اما ما بر اساس قرآن، نه ظلم می‌کنیم و نه زیر سلطه ظالم می‌رویم.

سخنران همایش 9 دی بابلسر با اشاره به تلاش دشمن برای استهاله از دورن در ایران، بیان کرد: اینکه عکس امام را پاره کردند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه دادند، چیزی نبود که یک شبه برنامه‌ریزی شده باشد بلکه عقبه‌ای بلندمدت داشت.

قلی‌پور با بیان اینکه برخی در زمین دشمن بازی کردند و می‌خواستند گل به خودی بزنند که این ناشی از بی‌بصیرتی است، گفت: دشمن بسیار به فتنه 88 و جنبش سبز امیدوار بود.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌های فلج ککنده تا قبل از 9 دی 88 اصلا مطرح نبود، متذکر شد: وقتی دشمن دید با کودتای مخملی و جنبش سبز نیز نتوانسته به هدف خود برسد، آخرین تیر خود را به سمت جمهوری اسلامی پرتاپ کرد و نام آن را تحریم‌های فلج کننده گذاشت.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: چیزی که سبب شد تا دشمنان به هدف خود نرسند، هوشیاری رهبر بصیر انقلاب و همراهی مردم بود.

قلی‌پور با بیان اینکه ناکثین صدر اسلام شباهت‌های فراوانی با فتنه‌گران سال 88 داشتند، اضافه کرد: ناکث یعنی عهدشکن؛ کسانی که در صدر اسلام بودند مانند طلحه و زبیر از اول جزو نیروهای خودی بودند، یک روز رزمنده خط مقدم بودند، تاییدهای زیادی از پیامبر داشتند، که در سال 88 نیز افرادی که در فتنه نقش‌آفرین بودند، همین ویژگی‌ها را داشتند.

وی با اشاره به اینکه ناکثین مردم را پای هوس خود قربانی کردند و از هر دو طرف قربانی گرفتند، اظهار کرد: در سال 88 هم همین بود، اینکه اوباما و جریانات ضد اسلام و ضد انقلاب اسم آنها را می‌آوردند و دور آنها جمع می‌شدند، آیا برای آنها سوال نبود؟

سخنران همایش 9 دی بابلسر با بیان اینکه شباهت اصلی ناکثین صدر اسلام با ناکثین فتنه 88 مخالفت و مقابله با ولایت بود، افزود: اینکه در مقابل ولایت قرار می‌گیرند، بر اساس آیه 65 سوره نساء از روی بی‌ایمانی است.

قلی‌پور با بیان اینکه درس ما از 9 دی بصیرت، آگاهی، معرفت، دشمن‌شناسی، اصل ولایت‌مداری و حضور به‌موقع و به‌هنگام در صحنه است، گفت: برخی این روزها از شکستن حصر سخن می‌گویند، آنها به دنبال کاسبی رای هستند و خیال می‌کنند می‌توانند رای عده‌ای کم‌اطلاع را جذب کنند.

وی تاکید کرد: البته ما هم موافق شکستن حصر هستیم اما به این شرط که سران فتنه پس از شکستن حصر مورد محاکمه قرار بگیرند.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه سران فتنه با فریب خوردن و فریب دادن برخی، شیرینی حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات 88 را تلخ کردند، بیان کرد: بیش از 200 هزار میلیارد تومان در طول هشت ماه به کشور خسارت وارد شد که این میزان با خسارات دوران هشت سال دفاع مقدس برابری می‌کند، چطور می‌توان این همه خیانت و جنایت را نادیده گرفت؟

قلی‌پور در پایان تاکید کرد: رافت اسلامی بود که سران فتنه را در حصر نگه داشت وگرنه اگر اینها بیرون می‌آمدند، مردم می‌دانستند با آنها چه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها