حماسه 9دی 88 درسی برای مقابله با تهدید پیش رو و خطرناکتر دشمنان است

باید از حماسه 9 دی درس گرفت تا در مقابل تهدیدها مردم و مسئولان بدانند می‌شود انقلابی عمل کرد و پیروز شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۷۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به قدرت کم‌نظیر ایران در عرصه معادلات بین‌الملل دوست و دشمن گواهی می‌دهند انقلاب اسلامی تهدیدی برای سلطه جهانی است و این مسئله از زنگ خطری ایجاد شد که در سال 57 با پیروزی شکوهمند مردم ایران بر رژیم طاغوت و بعد از آن پیروزی در جنگ تحمیلی به صدا در آمد.
 
سردار محمدرضا حسنی آهنگر در همایش 9 دی شهرستان بابل اظهار کرد: باید از حماسه 9 دی درس گرفت تا در مقابل تهدیدها مردم و مسئولان بدانند می‌شود انقلابی عمل کرد و پیروز شد.

وی افزود: در دو دهه اخیر به ویژه بعد از حوادث کوی دانشگاه و فتنه 88 رهبر انقلاب در بسیاری از سخنرانی‌هایشان در جمع‌های خصوصی و عمومی تاکید بر انقلابی بودن و انقلابی اندیشیدن می‌کنند و از مردم و مسئولان می‌خواهند درک و فهم انقلابی را در خود نهادینه کنند، واقعا باید توجه کرد که انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن یعنی چه؟



این مسئول نظامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به گفته امام راحل نقطه شروع برای تحقق حاکمیت اسلام بر جهان و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و دشمن برای عدم تحقق این مسئله با تمام قوا دست به کار شده است.

وی با اشاره به مشکلات متعددی که دشمن برای ما ایجاد کرد گفت: از ابتدای پیروزی شکوهمند ایران در بهمن 57 دشمن با برنامه‌های مختلف از جمله ترور بیش از 17 هزار نفر از نخبگان، مسئولان و مردم بی دفاع کشور ما و 5 کودتای مختلف درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده است و اگر هر کشوری بود تا به حال نابود شده بود اما انقلاب اسلامی به پشتوانه خداوند متعال، رهبری فرزانگانی چون امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم از همه تلاطم‌های عبور کرده و کشتی اسلام در مسیر رشد و بالندگی است.

حسنی افزود: در جنگ‌های دنیا سابقه ندارد شرق و غرب برای از بین بردن یک حاکمیت دست به دست هم دهند اما در مقابل ایران در دوران دفاع مقدس این اتفاق افتاد و در جریان اتفاقات سال 88 نیز شاهد این هم پیمانی در سطح وسیع بودیم که با هوشیاری رهبر فرزانه و بصیرت مردم این نقشه نیز نقش برآب شد.

وی ادامه داد: امروز نیز بیش از 21 مرکز اطلاعاتی در جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل مانند سرویس اطلاعاتی آی پک به همراه 2 هزار و 300 دانشگاه در آمریکا در حال رصد اطلاعاتی کشور ما و تولید محتوا برای از بین بردن نظام اسلامی هستند.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اسناد مختلف جمع‌آوری شده از فتنه و دسیسه داخلی و خارجی دشمنان علیه ایران اسلامی تصریح کرد: غول‌های اقتصادی دنیا، رسانه‌های خبری و مجازی و شورای سیاست‌گذاری دول غرب به دنبال براندازی نظام هستند که تا به امروز بیش از 16 هزار سند در این زمینه جمع‌آوری شده و هر روز بر تعداد این اسناد اضافه می‌شود که جای تاسف دارد.

وی افزود: مردم در سال 88 به توهین بر امام حسین(ع) و ولایت فقیه عکس‌العمل نشان دادند و وقتی متوجه شدند ریشه این فتنه از کجاست موفق به از بین بردن فتنه شدند و با همین شیوه در طول سال‌های مختلف با حضور در صحنه نظام غرب و شرق را امروز از دور سلطه‌گری خارج کردند.

حسنی بر مسئله نفوذی که مقام معظم رهبری اشاره کردند تاکید و گفت: دشمن در سه سطح برنامه‌ریزی کرده است تا به ما ضربه بزند، اول در سطح عامه مردم، دوم در سطح نخبگان و سوم در سطح حاکمیت، که نفوذ در بین مردم و نخبگان را در اولویت قرار داده است تا با به دست‌گیری جریانات حاکمیتی در انتخابات بر ما پیروز شود.

وی با اشاره به مسئله جنگ نرم یادآور شد: مقام معظم رهبری سال‌‌هاست که از مسئله جنگ نرم یاد می‌کنند و بدانید ما در عرصه جنگ سخت و نظامی به هیچ‌وجه آسیب جدی نخواهیم دید اما امروز شاهد برخی معضلات و مشکلات در عرصه جنگ نرم فرهنگی هستیم.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: وقت رهبر انقلاب می‌فرماید من دست قدرت الهی را در بسیاری از امور می‌بینم، شناخت برنامه‌های دشمن، ابزار و حیله‌های آن باید به درستی رصد شود تا جلوی بسیاری از مشکلات و فتنه‌گری‌ها گرفته شود.

وی تاکید کرد: نبرد نامتقارن ما با آمریکا همچنان ادامه دارد و قدرت برتر ایمان ما باعث پیروزی‌های مختلف در سطح منطقه شده است، باید به راهبرد رهبری در حوزه فرهنگی و جهاد علمی توجه دقیق داشت.

حسنی افزود: باید به مرکز و کانون توجه دشمن به توطئه در دانشگاه‌ها و مدارس دقیق بنگریم آنجا که رهبر انقلاب می‌فرماید اساتید دانشگاه‌ها فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان افسران خط مقدم جنگ نرم هستند توجه کرد و راه برون رفت از مشکلات را در داخل پیدا کرد.

وی ادامه داد: توجه به مشکلات مردم باعث پیروزی‌های بزرگ در عرصه داخلی خواهد شد و باید در اولویت امور قرار گیرد.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: اگر سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر است، روز 9 دی هم روز آزادسازی تهران بزرگ باید قلمداد شود و تک مناسبی به 8 ماه اغتشاش و درگیری ایجاد شده از سوی دشمن و عوامل داخلی آن بود.

وی افزود: در 9دی آن سختی‌های بزرگ که رهبر انقلاب این جریانات را حتی از دفاع مقدس سخت‌تر می‌دانست با بصیرت مردم به پیروزی بزرگ تبدیل شد.

حسنی در پایان گفت: برای پیشگیری از فتنه‌های بعدی باید حماسه 9 دی همیشه مدنظر مسئولان و مردم قرار گیرد و به دنبال حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم باشیم چون جنگ فرهنگی در این عرصه‌ها سخت‌تر از جنگ نظامی است و بدانید آینده از آن ما خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها