امام جمعه شهرستان فردیس؛

حقوق مسئولینی که موضع شفافی در مقابل فتنه ندارند، مشروعیت ندارد/ مردم تعیین کنندگان اصلی نظام هستند

حجت الاسلام ایمانی گفت: کسی در نظام جمهوری اسلامی مسئول باشد و مشروعیت خود را از رهبری گرفته باشد در حالی که مدیون این نظام ومردم است موضع شفافی درباره فتنه و فتنه گران نداشته باشد باید در حقوقی که می گیرد تجدید نظرکند چرا که این حقوق مشروعیت ندارد.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در خصوص قیام تاریخی مردم در ۹ دی ۱۳۸۸علیه فتنه و فتنه گران گفت: همانگونه که ۲۲ بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی روزی  به یادماندنی و ماندگار شد ۹ دی ۱۳۸۸ هم در اذهان مردم ثبت و ضبط شد، در چنین روزی مردم ایران  با بصیرت دینی و سیاسی خود در مقابل فتنه و فتنه گران ایستادند، فتنه گرانی که  بی حیایی را به جایی رساندند که در روز عاشورا به خیابان ها آمدند و بساط شادی به راه انداختند اما مردم به صورت خود جوش به صحنه آمدند و بساط فتنه را جمع کردند.

حقوق مسئولینی که موضع شفافی در مقابل فتنه ندارند، مشروعیت ندارد/ مردم تعیین کنندگان اصلی نظام هستند

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: مردم با حضور ۹ دی ماه چشم فتنه و فتنه گران را کورکردند و به تعبیر مقام معظم رهبری این حماسه نشان داد که مردم ایران حتی از برخی از نخبگان ما که گرفتار توهمات شدند و بصیرت لازم را نشان ندادند آگاه تر هستند و این حضورتنها مختص ۹ دی نیست بلکه مردم هر زمان  احساس کنند انقلابشان در معرض خطر است به صحنه خواهند آمد.

وی در ادامه افزود: اگر این حرکت انقلابی مردم نبود معلوم نبود انقلاب چه سرنوشتی پیدا می کرد، چرا که عده ای خودخواهانه پای لجاجت های خود ایستادند در حالی که می دانستند ادعای تقلب ادعای بی پایه و اساس است و دشمنان هم از این موضوع سوء استفاده کردند و انتخابات را بهانه ای برای نشانه رفتن به اصل نظام دانستند اما مردم با قیام خود از اصل و اساس نظام دفاع کردند.

امام جمعه شهرستان فردیس با تاکید بر اطاعت از ولایت فقیه در مورد سرنوشت افرادی که همسو با دشمن قصد ضربه زدن به نظام را داشتند گفت: متاسفانه کسانی که در گذشته به نظام خدمت کرده بودند مرز خود را با دشمنان این نظام مشخص نکردند و به جای پیگیری مطالبات خود از مجاری قانونی مردم را به کف خیابان ها آوردند وبزرگترین ظلم را به نظام کردند چرا که انتخاباتی که می رفت تا نقطه ی عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باشد متهم به خیانت کردند .

حجت الاسلام ایمانی ضمن تاکید بر موضع گیری شفاف مسئولین درمورد فتنه و فتنه گران گفت: فتنه؛ خط قرمز نظام است وهر مسئولی از شرایط عمومی که در انتصاب خود به عنوان مسئول دارد التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه است و این التزام به این معنی  است به تبعیت از رهبری مسئولین باید موضع شفافی نسبت به فتنه  و فتنه گران این نظام داشته باشند.

 وی  در ادامه اظهار داشت: کسی در نظام جمهوری اسلامی مسئول باشد و مشروعیت خود را از رهبری گرفته باشد در حالی که مدیون این نظام ومردم است موضع شفافی درباره فتنه و فتنه گران نداشته باشد باید در حقوقی که می گیرد تجدید نظرکند چرا که  این حقوق مشروعیت ندارد.

امام جمعه شهرستان فردیس خاطرنشان کرد:هر کس این انقلاب و نظام و ولایت فقیه راقبول دارد باید در مراسم ۹ دی شرکت کند و به جهانیان اعلام کند که نظام جمهوری اسلامی هر زمانی به حضورمان ، قلم ها یمان و اندیشه مان نیاز داشته باشد  به صحنه می آییم .

حجت الاسلام ایمانی ضمن دعوت به حضور در مراسم گرامیداشت ۹ دی ماه مردم را  بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی  برشمرد و خاطر نشان کرد : این مردم هستند که تعیین کنندگان  اصلی نظام هستند و حضورمردم  تیری در چشم  دشمنان  خواهد بود و از شهروندان شهرستان فردیس دعوت می کنیم تا در روز پنج شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ از فلکه دوم فردیس به سمت مصلی نماز جمعه حضوری فعال و قدرتمندانه ای داشته باشند و بار دیگر نام شهرستان فردیس را به عنوان شهری انقلابی و ولایی فریاد بزنند.

خبرنگار:شاملو

ارسال نظرات
پر بیننده ها