خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود

روز نه دی، فتنه گران و دشمنان داخلی را هدف قرار می دهد

حجت الاسلام حسین پور در مراسم گرامیداشت حماسه نه دی شاهرود گفت: روز 9 دی مبارزه با فتنه گران و دشمنان داخلی را هدف قرار می دهد؛ آنها که ملت و انقلاب و ارزش ها را نمی شناسند.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۹۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور در مراسم گرامیداشت حماسه نه دی ملت ایران در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود در سخنانی با دورود و سلام به مردم ولایتمدار شاهرود از روز اول پای ولایت و انقلاب و امام حسین(ع) و رهبری ایستاده اند.

وی افزود: روز دهم محرم،روز عاشورا و خیانت زشت فتنه گران خائن را مشاهده کردیم که به عاشورا و امام حسین(ع) و عکس امام و مقام معظم رهبری اهانت کردند و مردم شاهرود روز 11 محرم وارد صحنه شدند و کفن پوش اعلام حمایت از ولایت و انقلاب کردند.

حسین پور با بیان اینکه از سال 88 تا امروز چندین جلسه این حماسه نه دی برگزار شده خاطر نشان کرد: هر سال این مراسم باشکوه تز از سال قبل برگزار شده است و همه عاشق ولایت و رهبر و انقلاب و در خط شهدا آمدند و در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با رهبرشان امام خامنه ای و روح امام راحل و شهدا تجدید عهده و میثاق و بیعت نمودند.

وی تصریح کرد: هر مناسبتی هدفی دارد، روز قدس روز مرگ بر اسرائیل است و روز 13 آبان مبارزه با استکبار جهانی است و روز 9 دی مبارزه با فتنه گران و دشمنان داخلی را هدف قرار می دهد آنها که ملت و انقلاب و ارزش ها را نمی شناسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: درود به این ملت قهرمان و شجاع و مومن و انقلابی که در صحنه حضور دارند و از همه اقشار مختلف مردم همیشه حاضر و بیدار و با بصیرت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار