سردار فضلی:

راهیان نور حج بصیرتی برای همه اقشار مختلف است

سردار علی فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور به همراه نجفی برزگر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور از مراکز دانشگاهی آبادان و خرمشهر بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۰۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور به همراه نجفی برزگر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور از مراکز دانشگاهی آبادان و خرمشهر بازدید کردند.
 
فضلی ضمن بازدید از امکانات زیر ساختی و ساختمان های دانشگاه پیام نور در دو مرکز آبادان و خرمشهر، خواستار افزایش همکاری های مشترک فرهنگی این سازمان با دانشگاه پیام نور در خصوص راهکارهای اجرایی در اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور شد.
 
وی اظهار کرد: راهیان نور حج بصیرتی برای همه اقشار مختلف است و زائران می‌ توانند از مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنور کشور بازدید کرده و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
 
نجفی برزگر در سخنانی کوتاه با بیان اینکه بهترین فرصت برای انجان کارهای فرهنگی در دانشگاه ها اعزام دانشجویان به اردوهای فرهنگی راهیان نور و مناطق جنگی جنوب کشور است تاکید کرد: این اردوی معنوی سفر به مناطقی است که نقطۀ ایثار و شهادت جوانمردان و بزرگ مردان است.
 
اقبالی رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان نیز در این خصوص گفت: تمام امکانات موجود در استان را در جهت این حرکت فرهنگی بسیج خواهیم کرد.
 
گفتنی است در حاشیه ی این نشست مقرر شد در بهمن ماه سال جاری کنگره ی شهدای مدافع حرم نیز در خرمشهر برگزار شود.

منبع: سايت کوله بار
ارسال نظرات