خبرهای داغ:
امروز؛

ویژه نامه «نقش زنان در حماسه 9 دی» منتشر شد

همزمان با حماسه 9 دی، امروز ویژه نامه «نقش زنان در حماسه 9 دی» به همت سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ضمیمه روزنامه جوان منتشرشد.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۱۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،؛ سازمان بسیج جامعه زنان همزمان با حماسه 9 دی در ویژه نامه ای ضمیمه روزنامه جوان، به بررسی نقش زنان در جنبش‌های سده اخیر پرداخت.
در گفت و گوی تفصیلی با مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با عنوان «این راه ادامه دارد» به بررسی نقش موثر و حضور فعال زنان در حرکت‌های انقلابی پرداخته است.

در بخشی از این گفت و گو مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور حماسه 9 دی را ادامه این نقش آفرینی‌های مؤثر زنان دانسته و اظهار کرد: «حماسه 9 دی یک شبه اتفاق نیفتاد، بلکه امتداد یک خط الهی بود که زنان همواره به تأسی از ولایت حضور داشتند و شگفتی 9 دی همراه با همه ملت ایران را آفریدند.»

گفت و گو با زهره یزدان پناه قره تپه، نویسنده، منتقد، پژوهشگر و مستندساز که در خصوص حماسه 9 دی چند اثر خلق کرده است، با عنوان «زن ایرانی؛ زن منتظرحکومت جهانی امام زمان(عج)» بخش دیگری از این ویژه نامه را تشکیل می دهد.

همچنین در این ویژه نامه که با نام «نقش زنان در حماسه 9 دی» امروز، چهارشنبه 8 دی منتشر شد، مقاله ای با نام «حضور پر صلابت از دیروز تا فردا» به بررسی نقش زنان از دوران مشروطیت و جنبش تنباکو تا حماسه 9 دی پرداخته شده است.
ارسال نظرات