خروش ملت مومن و انقلابی در 9 دی 88 فتنه را ناکار کرد

نهم دی ماه ، روز بصیرت، حماسه و خروش ملت مومن و انقلابی ما بود که وعده ی الهی در یاری مومنان را محقق ساخت.
کد خبر: ۸۷۹۹۲۲۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی مازندران؛به مناسبت حماسه 9 دی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رامسر بیانیه صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

"بسم الله الرحم الرحیم"
تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی ایران شاهد حوادث و مسائل تلخ و شیرینی است که از خاطره ملت، محو نخواهد شد . نهم دی ماه 88 از ماندگارترین برگهای زرین آن است که بساط 8 ماه فتنه گری و آشوب خیابانی در این روز الهی جمع گردید.

نهم دی ماه ، روز بصیرت، حماسه و خروش ملت مومن و انقلابی ما بود که وعده ی الهی در یاری مومنان را محقق ساخت. بعد از حضور کم نظیر مردم در انتخابات 88، نظام استکباری به سرکردگی آمریکا، پروژه انقلاب رنگی خود را که آتش تهیه ی آن، از سالها قبل با فعالیت های پیدا و پنهان اطلاعاتی و عملیاتی برخی سفارتخانه های غربی در تهران و راه اندازی صدها اتاق فکر ، ریخته شده بود ، به اجرا درآورد.

طبقه ی اشراف سیاسی سرمست از ثروت و قدرتی که طی سالیان گذشته از نفوذ در مناسب حاکمیتی خویش به دست آورده بود با بهانه و ادعای تقلب در انتخابات، دست به شورش و اردوکشی خیابانی زد.
از طرفی سیلی خوردگان از انقلاب نیز بستر فتنه آمریکایی را فراهم کرده و با جنایات، خباثات، غارت اموال عمومی و هتک حرمت ارزشهای دینی و ملی مردم اقدام به براندازی نمودند.
اما غافل از آنکه نظام اسلامی از اقتدار و تدبیر لازم جهت مدیریت این غائله برخوردار است. زمانی که با سکوت و انفعال برخی خواص بی بصیرت و همراهی تعدادی از آنها با جریان فتنه، این تنها رهبری حکیم و با درایت نظام بود که با روشنگری و آگاهی بخشی فضا را برای نجات کشتی طوفان زده انقلاب فراهم ساخت، تا در روز 9 دی ، ملت در بیعت مجدد با آرمانهای امام، شهداو رهبر عزیزتر از جانمان با خروشی عاشورایی چشمه فتنه را کور کرد و آرامش و امنیت را به کشور بازگردانده و دشمن فتنه گر را دچار یاس و ناامیدی کرد.

هر چند این فتنه هزینه های سنگینی را برملت و نظام تحمیل کرده، اما دستاوردهایی را هم به همراه داشت: پشتوانه سازی برای نظام، برجسته تر کردن جایگاه ولایت فقیه در اذهان جهانی، ریزشها و رویشها، کنار رفتن نقاب از چهره عناصر دلداده به غرب و دنیاطلبان، عمیق شدن نفرت عمومی از استکبار به خصوص آمریکا، افزایش عشق و ارادت عمومی به ساحت عاشورا و مکتب حسینی ، تنها بخشی از این دستاوردهاست.

اما عبرتها و درسهای حماسه 9 دی به ما آموخت : تنها راه نجات، سعادت و پیشرفت کشور التزام عملی و قلبی نسبت به فرامین ولایت فقیه، تکیه بر ظرفیت های داخلی، بی اعتمادی به غرب خصوصا آمریکا، ایستادگی و مقاومت است نه امید و اعتماد به دشمن.
لذا از میدان خارج کردن عناصر نفوذی و غرب گرا، شفافیت دریافت های مالی و حقوق های مسئولین و اطلاع از جزئیات قراردادهای بین المللی تنها بخش کوچکی از حقوق شهروندی ملت ماست، که دولتمردان و کارگزاران نظام باید نسبت به ایفای آن خود را مسئول و متعهد بدانند.

در پایان با تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب، بصیرت و روشنگری بیشتری را برای خواص ساده لوح از خداوند منان خواستاریم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها