برگزاری کارگاه آموزشی آسیب شناسی ماهواره و فضای مجازی در سپاه ایجرود

کارگاه آموزشی آسیب شناسی ماهواره و فضای مجازی در اداره آموزش وپرورش سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۳۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارگاه آموزشی آسیب شناسی ماهواره و فضای مجازی به همت حوزه دانش آموزی شهید فهمیده و کانون فرهنگیان در اداره آموزش پرورش ایجرود برگزار شد.

در این مراسم مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان زنجان گفت: اکنون ارتباطات زندگی روزمره افراد جامعه درگیر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می باشد و باید همواره مراقب تهدیدات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بود.

مهندس نویدکمالی به نحوی کنترل اطلاعات شخصی و محرمانه در حوزه فضای مجازی اشاره افزود: نرم افزار هایی که در سایت های اینترنتی بطور رایگان برای دانلود در اختیار کاربران گذاشته میشود که نصب این نرم افزارها باعث میگردد اطلاعات شخصی ما در اختیار افراد سودجو قرار بگیرد.

وی نحوه استفاده صحیح تلگرام و همینطور طریقه دانلود و خرید نرم افزارها را بیان کرد وتصریح کرد:اگر تنظیمات تلفن های همراه برای استفاده از تلگرام درست انجام نشود همان وسیله ارتباطی به یک ابزار جاسوسی برای افراد سودجو تبدیل خواهد شد.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان زنجان با اشاره به ناکامی دشمنان در حوزه جنگ نظامی، تصریح کرد:اکنون دشمنان با رویکرد جنگ نرم و با ارائه فضای مجازی گسترده و برنامه های متنوع در ماهواره ها قصد از بین بردن ریشه امربه معروف ونهی ازمنکر را دارند.

در پایان برنامه به فرهنگیان فعال در عرصه فعالیت های بسیج دانش آموزی لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات