تقدير از وزير بهداشت در نامه‌ مشترك استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان طی نامه‌ای مشترك از تلاش‌ها و اقدامات موثر و سازنده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۹۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان طی نامه‌ای مشترك از تلاش‌ها و اقدامات موثر و سازنده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و راه‌اندازی اورژانس هوایی در استان زنجان قدردانی نمودند.

در پی اختصاص یک فروند هلی کوپتر و راه‌اندازی اورژانس هوایی در استان زنجان، استاندار زنجان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در نامه‌ای مشترك از تلاش‌ها و اقدامات موثر و سازنده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در راستای اجرای کامل طرح تحول نظام سلامت قدردانی نمودند.

متن نامه به شرح ذیل می باشد؛

برادر دانشمند جناب آقای دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام

در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) و برنامه ریزی دولت جناب آقای روحانی درخصوص اجرای طرح تحول سلامت که به همت دولت اقدامات قابل تقدیر در کشور انجام پذیرفت، نقش موثر و سازنده جنابعالی همراه با دلسوزی و تعهدتان در اجرای کامل این طرح در کشور و استان زنجان بر کسی پوشیده نیست.

استان زنجان به دلیل صعب العبور بودن جاده‌های کوهستانی و داشتن مناطق کمتر توسعه ‌یافته و کمبود تخت بیمارستانی در این مناطق بشدت به اورژانس هوایی نیازمند بوده است. از این رو اینجانبان بدینوسیله از سوی مردم شریف، عزیز و ولایتمدار استان از اختصاص یک فروند هلی کوپتر و راه‌اندازی اورژانس هوایی در زنجان از دولت محترم بویژه جنابعالی صمیمانه تقدیر و تشکر مینماییم، انشاالله نزد خداوند متعال مأجور باشید.

پیروزی، سربلندی و موفقیت شما را خواستاریم.

علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اسدالله درویش امیری استاندار زنجان

ارسال نظرات