خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

بيش از ۵۰ درصد صادرات استان در شاهرود انجام مي شود

هاشمی در نشست مشترکی با مسئولین گمرک و صنعت معدن و تجارت استان و شهرستان شاهرود گفت: با توجه به اين كه بيش از ۵۰ درصد صادرات استان سمنان در شاهرود شكل مي گيرد و صادر كنندگان عمده در اين شهرستان حضور دارند صادرات از اهميت زيادي براي ما برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۹۸۲۶۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در جلسه مشترك مسئولین گمرک و صنعت معدن و تجارت استان و شهرستان که به ميزباني فرمانداري شاهرود و در راستاي تسهيل در كار صادرات پيرامون راه اندازي نمايندگي اداره گمرك استان در شاهرود برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اين كه بيش از ۵۰ درصد صادرات استان سمنان در شاهرود شكل مي گيرد و صادر كنندگان عمده در اين شهرستان حضور دارند صادرات از اهميت زيادي براي ما برخوردار است.

وي تصريح كرد: شاهرود از نظر كشاورزي داراي ظرفيت هاي قابل توجهي در سطح استان و كشور است كه با استفاده از آنها مي توان در توسعه استاني، شهرستاني و منطقه اي بهره برد.

معاون استاندار سمنان با بيان اين كه ما آمادگي كامل را براي ايجاد بستر مناسب پيرامون راه اندازي نمايندگي اداره گمرك استان در شاهرود  را داريم خاطرنشان كرد: شهرستاني كه يك سوم وسعت و جمعيت استان و بيش از۵۰درصد صادرات آنرا در اختيار دارد بايد حداقل داراي يك شعبه و دفتر اداره گمرك باشد چرا كه اين ظرفت ها نشان دهنده وجود بازار براي توليدات شاهرود است.

هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود از فرودگاه شاهرود به عنوان يك ظرفيت تمام عيار براي صادرات استان سمنان نام برد و افزود: با تردد مسافران بين شاهرود و تهران نمي توان انتظار توجيه اقتصادي براي اين فرودگاه را داشت لذا بايد مرزهوايي براي صادرات محصولات توسط اين زير ساخت مهم و تاثيرگذار مهيا شود.

لازم به ذكر است در اين جلسه مجموعه فرمانداري، صادر كنندگان عمده،مديران دستگاه ها و نمايندگان صادرات كشور واستان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار