عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

منشور حقوق شهروندی به حاشیه بردن معضلات اصلی کشور است

سعیدی گفت: چرا وقت خودمان را بیهوده صرف می کنیم به کارهایی که هیچ نتیجه و کاربردی جز تبلیغات ندارد به انتخابات نزدیک می شویم و از این موضوعات بیشتر خواهیم دید.
کد خبر: ۸۷۹۷۲۳۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: این منشور حقوق شهروندی الان اولویت کشور نیست.

وی افزود: آقایان نباید به حاشیه بروند الان معضل اصلی ما بیکاری است باید ایجاد اشتغال کرد مسئله اصلی ما بحث تولید داخل است و حمایت از این قضیه. بحث صادرات را باید در نظر گرفت.

سعیدی تصریح کرد: معضل اساسی ما آمارهای غلطی است که مسئولان می دهند می گویند رشد داشته ایم خوب این رشد کجاست؟ چرا ما نمی بینیم؟ چرا اینها این شوخی بزرگ را مطرح می کنند؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: به نظرم در این ایام که فشار بر روی جوانان و مردم و تولید کننده های ما است و سرمایه گذاران با مصیبت ها دست و پنجه نرم می کنند در این موقعیت طرح منشور حقوق شهروندی بیشتر به خاطر این است که این موضوعات به حاشیه بروند.

سعیدی گفت: نکته دیگر این است که اصلا این منشور ضرورت ندارد. ماهیت نظام جمهوری اسلامی حمایت از حقوق شهروندی است. در دوره اصلاحات هم آقای خاتمی موضوعات حقوق شهروندی را مطرح کردند خیلی از قوانین و مقررات را ما در مورد حقوق شهروندی داریم که قبلا هم ابلاغ و اعمال شده ما در این مورد مشکلی نداریم نقصی نداریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مشکل اصلی ما بیکاری و اشتغال و حمایت از تولید و حل معضلات اقتصادی کشور است. ما اینها را باید اصلاح کنیم چرا وقت خودمان را بیهوده صرف می کنیم به کارهایی که هیچ نتیجه و کاربردی جز تبلیغات ندارد به انتخابات نزدیک می شویم و از این موضوعات بیشتر خواهیم دید.


ارسال نظرات